Beantwoord

Muvit iPhone usb-kabel

• 16 december 2013
  • 5 reacties
  • 399 Bekeken

Hallo. Ik heb een muvit usb-kabel gekocht om mijn iPhone op te laden. Deze is nu kapot. Mijn vraag is of hier garantie op zit.
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 18 december 2013, 20:23

Dan zou ik met het product en de kassabon terug gaan naar de winkel en kijken wat ze voor je kunnen betekenen.

Volgens diverse sites zit op een muvit lader namelijk 12 maanden carry-in garantie.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge
Hoi Naoual1985!
Een accessoire van Apple producten heeft altijd 12 maanden garantie, Je kan dus naar een Apple Store gaan bij jou in de buurt en de oplader laten op sturen, wel duurt dit vaak erg lang en zitten er ook kosten aan gebonden.

Een nieuwe kopen is soms veel makkelijker en voorkomt veel frustatie: www.bol.com of www.wehkamp.nl hebben altijd wel goede prijs/kwalitiet voor dit soort producten!
Reputatie 3
Hoi Naoual1985!
Een accessoire van Apple producten heeft altijd 12 maanden garantie, Je kan dus naar een Apple Store gaan bij jou in de buurt en de oplader laten op sturen, wel duurt dit vaak erg lang en zitten er ook kosten aan gebonden.

Een nieuwe kopen is soms veel makkelijker en voorkomt veel frustatie: www.bol.com of www.wehkamp.nl hebben altijd wel goede prijs/kwalitiet voor dit soort producten!

Geldt dit niet alleen voor originele iphone opladers? die 12-maanden, muvit is toch een andere fabrikant met eigen garantievoorwaarden? dacht ik hoor...
Waar/hoe is die kabel gekocht?

Bij het product zal ook een boekje/garantiekaart hebben gezeten.
Meestal zit er wel een garantie op van 12 maanden op dit soort producten.
Hoi. Bedankt voor de reacties.
Ik heb de lader gekocht bij een Tmobile shop. Het is geen originele lader van Apple. Er zat verder geen boekje of garantiewaarde bij.
Dan zou ik met het product en de kassabon terug gaan naar de winkel en kijken wat ze voor je kunnen betekenen.

Volgens diverse sites zit op een muvit lader namelijk 12 maanden carry-in garantie.

Reageer