na reparatie 'nieuw toestel' terug dat ook niet naar behoren werkt

Vorige week maandag heb ik mijn iphone 4s opgestuurd omdat deze problemen gaf met bellen, bellers hoorden mij namelijk niet. Het probleem kon schijnbaar niet opgelost worden, want gisteren kreeg ik over de post een ander toestel terug. Ik blij dat ik zo snel mijn telefoon terug had, maar die blijheid duurde maar kort. Want wat blijkt, met dit 'nieuwe' toestel kan ik wel weer gewoon bellen maar de wifi doet het niet! Het toestel kwam met nog i.o.s. 5 en na het updaten naar i.o.s. 6 werkt de wifi knop gewoon niet meer. Ik kan hem niet eens aanzetten.
Ik heb het probleem gegoogeld en het blijkt een bekend probleem te zijn. Afwachten op een update is het beste advies wat ik kan vinden. Fijn. Aangezien het bereik van t-mobile erg slecht is bij mij in huis, ben ik afhankelijk van wifi om te kunnen internetten.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? De telefoon weer opsturen en zonder zitten is geen optie voor mij.... straks krijg ik mijn oude toestel terug. Ik heb alles al gereset, telefoon herstelt, aan en uit gezet, netwerkinstellingen herstelt, maar niets helpt de wifi knop blijft grijs en onbruikbaar.
Ben trouwens wel benieuwd wie er straks mijn oude toestel toegestuurd krijgt als 'nieuw' toestel..

4 reacties

Ik heb ook al topic geopend over een "nieuw" toestel inplaats van gerepareerd. En mijn toestel werkt ook niet naar behoren.
Volgensmij is het wettelijk : Als je nieuw toestel koop (of krijg) en het werkt niet naar behoren, dan hoord de winkel hem te vervangen. 
Maarja bij de reperateur gebeuren is enige optie opnieuw opsturen. 
De verzekering is prutswerk......
Reputatie 5
@Jufpetra
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Wil je het toestel nogmaals verbinden met iTunes via je computer en dan synchroniseren? Daarna kijken of je verbinding kunt maken met WiFi? Ik hoor het graag van je!:)
Het openieuw synchroniseren is niet de oplossing. Nieuwe versie van itunes is uit 6.1 dat bedoeld ze.
Als het dan niet verholpen is moeten de slachtoffers van verzekerings maatschapij zich toch eens verzamelen. 
Kijken of t-mobile en de verzekerings maatschappij ons dan kunnen ontlopen met smoesjes.
Reputatie 5
@Jufpetra

Is het ondertussen gelukt? Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag. 🙂

Reageer