Beantwoord

Na reparatie toestel met ander defect terug

• 24 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 14 reacties
Nadat ik mijn LG G2 (05-10-=2013) in juli ter reparatie heb aangeboden omdat er een barst is het scherm zat kreeg ik hem met een nieuw scherm terug. Alleen kwam ik er al snel achter dat men mij niet meer kon horen als ik belde of gebeld werd, iets met de microfoon. Dus binnen de 3 maanden van de garantie van de reparatie ben ik terug gegaan naar de T-Mobile winkel en is mijn toestel opnieuw opgestuurd. Ik heb nu een mail gekregen met de mededeling dat reparatie hiervan meer kost als een nieuw?? (+ € 500) toestel, ze deze dus niet maken en of ik maar de onderzoek kosten willen betalen.
De microfoon werkte ook met de barst in het scherm uitstekend, ik denk dat er met vervanging van het scherm eis mis is gegaan en dat het mankement dus bij de reparatie dienst ligt.
Ik wil dan ook dat ze mijn toetel kosteloos reparen of een nieuw toestel (eventueel refurhbisd) geven.
Het kan niet zo zijn dat er bij reparatie een fout gemaakt wordt ik voor de kosten op moet draaien.
icon

Beste antwoord door Chantal01 25 augustus 2014, 15:40

Hoi bulpa,

Dat is een vervelende situatie. 😞 Ik wil je hier graag mee helpen alleen wanneer ik dit voor je doorzet duurt het langer voordat je een antwoord hebt. Ik adviseer je daarom om te bellen met T-Mobile Klantenservice via telefoonnummer 06 2400 1200 en te vragen naar de reparatie afdeling. Zij kunnen dan direct contact opnemen met het reparatiecentrum, om uitleg vragen, en kijken hoe dit opgelost kan worden.

Indien je om welke reden dan ook geen telefonisch contact kan opnemen wil ik het alsnog voor je doorsturen. Echter duurt het dan langer voordat je van een antwoord en oplossing bent voorzien. Ik zie je reactie dan wel tegemoet. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi bulpa,

Dat is een vervelende situatie. 😞 Ik wil je hier graag mee helpen alleen wanneer ik dit voor je doorzet duurt het langer voordat je een antwoord hebt. Ik adviseer je daarom om te bellen met T-Mobile Klantenservice via telefoonnummer 06 2400 1200 en te vragen naar de reparatie afdeling. Zij kunnen dan direct contact opnemen met het reparatiecentrum, om uitleg vragen, en kijken hoe dit opgelost kan worden.

Indien je om welke reden dan ook geen telefonisch contact kan opnemen wil ik het alsnog voor je doorsturen. Echter duurt het dan langer voordat je van een antwoord en oplossing bent voorzien. Ik zie je reactie dan wel tegemoet. 🙂
Ik heb vandaag 3x gebeld naar de klanten service.
Na het tweede telefoontje werd er op de telefoon van mijn zoon de voicemail ingesproken door John van Leeuwen.
Hij had gehoord dat er vloeistof schade was en dat daarom het toestel niet meer onder garantie valt en gerepareerd wordt.
Raar want als dat zo zou zijn hadden ze dat bij de schermvervanging moeten zien.
Nogmaals, voor de reparatie was de microfoon prima in orde
Hij had ook foto's die ik zou mogen zien als ik weer contact op nam.
Dat deed ik en kreeg ene Charles van Wessel aan de lijn die niet mee wilde werken maar uiteindelijk toch ging doorverbonden. Na een kwartier kreeg ik opnieuw Charles aan de lijn die vertelde dat ik van John van Leeuwen een email krijg waarin ik dan opnieuw moet vragen om contact te krijgen.
Ik ben absoluut niet tevreden met dit antwoord omdat ik het idee krijg dat als het de reparatie dienst geen zon heeft om zijn eigen fout te herstellen ze het beroepen op vloeistof schade. Vorig jaar werd het toestel van mijn andere zoon ook al geweigerd ivm vloeistof schade, dit toestel ging ter reparatie omdat het niet goed oplaadde.
Hopelijk kun jij wel bewerkstellig wat mij niet lukt.
Dat het wat langer duurt vind ik niet zo erg.
Reputatie 6
Hallo Bulpa,

Ik zie in het systeem dat er na jouw post nog contact is geweest met een voorstel 🙂 Wanneer je hier gebruik van wil maken dan kun je dat laten weten, de medewerkers zorgen dan dat de afspraak nagekomen wordt. We horen het graag! 🙂

Reageer