Beantwoord

Neem geen toestelverzekering bij Ace / Dynasure

• 9 mei 2016
  • 6 reacties
  • 1136 Bekeken

Ik heb geen vraag, ik wil andere mensen van dezelfde problemen behoeden.

Ik dacht goed verzekerd te zijn met mijn dure toestelverzekering.

Niets bleek minder waar.
Ik moest 65 euro eigen risico aftikken bij de koerier.
Ik zou binnen twee dagen een 'nieuw' toestel krijgen. Na een week ben ik maar met een andere kleur akkoord gegaan.
Dit 'nieuw' toestel blijkt een of ander gerepareerd toestel van iemand anders te zijn, waarvan ik meteen merkte dat de homeknop niet goed werkt?!
En als klap op de vuurpijl blijkt het nu zo te zijn dat ik mijn eigen toestel nooit meer terug zie maar dat ik dit vervangend toestel nu weer bij Ace / Dynasure ter reparatie moet aanbieden?!?!

Snappen jullie het nog?

Al met al zit ik nu drie weken zonder goed toestel en vraag ik mij af hoelang dit nog gaat duren.
Daarnaast ben ik meer dan 200 euro kwijt aan premie en eigen risico.

Ik had als alternatief, en jij dus ook! dit kunnen verhalen op mijn inboedelverzekering.
Dan had ik met een half uur een nieuw scherm erin zitten en was de reparatie vergoed.

Dus let op bij:
Medewerker : "Wilt u misschien een verzekering bij uw nieuwe toestel ?"
Jij: Nee, dank je. Ik ben toch niet gek ?!?!

Pff
icon

Beste antwoord door Hajar 9 mei 2016, 14:24

Hi Laka,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met Ace Dynasure verzekeringen. Ik begrijp heel goed dat je niet tevreden over bent. Heb je jouw klacht ook kenbaar gemaakt bij ze? Ik kan zelf weinig betekenen hierin, maar mocht je andere vragen hebben dan wil ik je graag helpen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Laka,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met Ace Dynasure verzekeringen. Ik begrijp heel goed dat je niet tevreden over bent. Heb je jouw klacht ook kenbaar gemaakt bij ze? Ik kan zelf weinig betekenen hierin, maar mocht je andere vragen hebben dan wil ik je graag helpen.
Reputatie 3
Spaar de premie op. Als je dan echt pech hebt, koop je een nieuw (echt nieuw) toestel,
Hoi Laka , Ik zit met het zelfde probleem,mag ik vragen hoe je dit hebt opgelost??? Ik heb ruim een week geleden een klacht ingediend maar niks gehoord en ik zit ook nog steeds zonder toestel ..Groetjes Lies
Reputatie 7
Badge +20
Google eens op naam bedrijf. Internet staat vol met klachten.
Ook al eens op TV geweest.
Daarom neem ik nooit een verzekering bij mijn producten.
Verzekeraars willen alleen maar geld krijgen, geven doen ze niets.
Reputatie 4
Badge +1
Ik zou hier niet mee akkoord gaan. Staat er iets in de voorwaarden dat je een gebruikt toestel krijgt?
Onderstaand artikel is van toepassing op een reparatie, maar mogelijk heb je er wat aan.
https://kassa.vara.nl/gemist/nieuws/apple-past-beleid-rondom-refurbishing-niet-aan-na-vonnis-rechter.
Wordt deze verzekering afgesloten via tmobile?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Lies,

Ik snap dat je dit gauw opgelost wilt hebben, maar dit topic is al meer dan een jaar oud. Ik zie ook dat je een eigen topic hebt aangemaakt en dat topic wordt spoedig opgepakt. Dit topic gaat op slot, zodat we de vraag op één plek kunnen behandelen. We pakken de vraag dan ook daar verder op!