Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk.

• 28 juni 2017
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Hoi,

7 dagen heb ik moeten wachten op een nieuwe telefoon van ACE toestelverzekeringen van T-mobile.
vandaag krijg ik hem eindelijk binnen aangezien ik hem nodig ben voor werk etc. was dat een fijn moment.
nog geen uur later stond ik alweer bij de T-mobile winkel omdat hij geen netwerk kan vinden. ik kan niet bellen niet sms´en of internetten.

ze hebben alles geprobeerd maar krijgen het niet voor elkaar, zelfs na sluitingstijd heb ik nog lopen bellen met tACE Verzekering en ik zou mijn toestel alweer voor 5 werkdagen kwijtraken wat ik me niet kan permiteren aangezien ik geen vervangend toestel kan krijgen.

Wat ik graag wou vragen om iemand een oplossing heeft?
En ik wil mensen waarschuwen voor ACE Verzekeringen, het duurt allemaal te lang en hebben onvriendelijk personeel aan de telefoon die niet bereid zijn je te wilen helpen, maar werken uit een script om zo snel mogelijk van je af te komen.
icon

Beste antwoord door Muberra 29 juni 2017, 16:15

Hoi Lbeekhuis,

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je niet blij bent dat het zolang heeft geduurd. In het systeem zie ik terug dat mijn collega gisteren een nieuwe simkaart naar je toe heeft gestuurd. Die ontvang je zo snel mogelijk. Als je de nieuwe simkaart activeert via My T-Mobile, kan je er meteen gebruik van maken. Hopelijk lost dat de problemen met het toestel op en ben je weer bereikbaar, ook voor je werk.

Als je wilt kun je een klacht indienen bij ACE over wat je hebt meegemaakt. Daar kunnen ze jouw klacht in behandeling nemen en kijken hoe ze dit voor je kunnen oplossen. ACE is een onafhankelijke verzekeringsmaatschappij die los staat van T-Mobile. Hier kun je vinden hoe je een klacht kunt indienen bij ACE.

Heb je meer vragen of kom je er niet uit, laat het dan weten. We horen ook graag van je of de nieuwe simkaart alles heeft opgelost! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Lbeekhuis,

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je niet blij bent dat het zolang heeft geduurd. In het systeem zie ik terug dat mijn collega gisteren een nieuwe simkaart naar je toe heeft gestuurd. Die ontvang je zo snel mogelijk. Als je de nieuwe simkaart activeert via My T-Mobile, kan je er meteen gebruik van maken. Hopelijk lost dat de problemen met het toestel op en ben je weer bereikbaar, ook voor je werk.

Als je wilt kun je een klacht indienen bij ACE over wat je hebt meegemaakt. Daar kunnen ze jouw klacht in behandeling nemen en kijken hoe ze dit voor je kunnen oplossen. ACE is een onafhankelijke verzekeringsmaatschappij die los staat van T-Mobile. Hier kun je vinden hoe je een klacht kunt indienen bij ACE.

Heb je meer vragen of kom je er niet uit, laat het dan weten. We horen ook graag van je of de nieuwe simkaart alles heeft opgelost! 🙂

Reageer