Beantwoord

Niets ontvangen van toestelverzekering

• 16 januari 2017
  • 6 reacties
  • 297 Bekeken

Ik heb laats een abonnement aangesloten bij tMobile met een verzekering tot op heden heb ik niet van een verzekering ontvangen heb jullie all meerdere keren gebeld en langs geweest er werd elke keer verteld dat ik terug wordt gebeld tot op heden niks gehoord
icon

Beste antwoord door Thalina 18 januari 2017, 10:37

Hoi Shk-installatie,

Wat leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten, nog van harte welkom! Wel zo handig als je dan ook van jouw toestelverzekering informatie ontvangt. En het is natuurlijk niet de bedoeling dat je niet teruggebeld wordt door ons, mijn excuses daarvoor! Ik zie dat je op 19/10/2016 een toestelverzekering bij ACE hebt afgesloten via ons. Je zou daarna een welkomstbrief van ACE hebben moeten ontvangen, maar ik begrijp uit jouw verhaal dat dat niet is gebeurd? Heeft ACE wel elke maand de kosten van de verzekering afgeschreven? De toestelverzekering staat los van ons, dus ik wil je adviseren om contact op te nemen met ACE. Dit kan via tel. 0348 - 462813. Jouw polisnummer staat op de afschriften vermeldt, maar ik heb het nummer voor alle zekerheid ook nog via een privébericht naar je toegestuurd.

Houd je ons op de hoogte van het contact met ACE?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Shk-installatie,

Wat leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten, nog van harte welkom! Wel zo handig als je dan ook van jouw toestelverzekering informatie ontvangt. En het is natuurlijk niet de bedoeling dat je niet teruggebeld wordt door ons, mijn excuses daarvoor! Ik zie dat je op 19/10/2016 een toestelverzekering bij ACE hebt afgesloten via ons. Je zou daarna een welkomstbrief van ACE hebben moeten ontvangen, maar ik begrijp uit jouw verhaal dat dat niet is gebeurd? Heeft ACE wel elke maand de kosten van de verzekering afgeschreven? De toestelverzekering staat los van ons, dus ik wil je adviseren om contact op te nemen met ACE. Dit kan via tel. 0348 - 462813. Jouw polisnummer staat op de afschriften vermeldt, maar ik heb het nummer voor alle zekerheid ook nog via een privébericht naar je toegestuurd.

Houd je ons op de hoogte van het contact met ACE?
Ik heb precies hetzelfde probleem en wil graag weten hoe dit opgelost kan worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Nflwt,

Ik heb gelijk jouw contract erbij gepakt en zie dat jij ook een toestelverzekering af hebt gesloten op het contract dat op 8 december van start is gegaan. Heb je al contact opgenomen met ACE hierover? Wij hebben namelijk geen inzicht in jouw gegevens bij de verzekeraar. Je kunt contact met hen opnemen via 0348 - 462813. Worden de maandelijkse betalingen wel afgeschreven van jouw rekening? Je zou via hen gelijk moeten kunnen achterhalen wat er precies verkeerd is gegaan en de verzekering alsnog regelen.

Laat je ons weten of het gelukt is? Als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Hey David,

Ik heb ACE een aantal keer hierover benaderd, maar kreeg geen antwoord. Daarnaast heb ik geen welkomstbrief ontvangen en werden er geen maandelijkse betalingen van mijn rekening afgeschreven. Ik heb dus geen informatie ontvangen omtrent mijn verzekering en aangezien ik er ook nooit gebruik van heb kunnen maken wil ik het annuleren.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nlflwt,

Wat was de reactie vanuit ACE dan op jouw vraag? In principe hoef je natuurlijk alleen te weten of je aangemeld bent. Ik heb ook een e-mail gestuurd om dit na te vragen, maar dit duurt vaak wat langer. Ik wil je dan toch nog adviseren om direct contact met ze op te nemen, zodat je hier zo snel mogelijk antwoord op krijgt. Op die manier kom je niet alsnog voor een verrassing te staan straks!

Ik laat het je in ieder geval weten of als ik een reactie heb ontvangen! Mocht je voor ons nog vragen hebben, dan horen we het graag!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Nlfwt,

Ik heb reactie van ACE ontvangen en zij hebben nog jouw IMEI nodig. Zou je deze via een privébericht, via mijn profiel, kunnen sturen?

Je vindt de instructies om jouw IMEI te vinden op deze pagina: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/1935/uitleg-imei-nummer

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

Reageer