Vraag

Nieuwe iphone 6 werkt niet naar behoren.

Beste T-Mobile,

Op 19 april heb ik via jullie site een abonnement afgesloten incl telefoon (ordernummer 5297153), vervolgens heb ik 22 april de Iphone 6 thuis ontvangen. Dit is allemaal goed gedaan maar de telefoon werkt niet naar behoren.

Mijn telefoon geeft telkens links boven in het scherm aan “geen service” daarna komt er te staan, “zoeken” en dan komt de naam van de provider weer tevoorschijn. Wanneer ik aan het bellen ben valt mijn bereik dus weg en word mijn gesprek verbroken. Wanneer ik met iets bezig ben wat internet verbruikt word de internet verbinding verbroken. Telkens moet ik wachten tot ik weer bereik heb en dan kan ik terug bellen of wachten op een nieuwe internet verbinding etc.

Ik ben op 24 april in de T-Mobile winkel te Eindhoven geweest om uit te leggen wat er mis was, hier hebben ze mij verteld dat er een software update beschikbaar was en dat ik deze uit moest voeren om te kijken of mijn probleem dan na een paar dagen proberen opgelost zou zijn. Helaas was dit niet het geval en ben ik na het weekend op 27 april nogmaals in diezelfde winkel geweest. Toen vertelde ze mij dat het eventueel ook aan mijn simkaart zou kunnen liggen dus kreeg ik het advies om er een andere simkaart in te doen en kijken of het dan wél opgelost zou zijn. Na verschillende simkaarten in mijn telefoon te hebben gehad was ik er van overtuigd dat het nog steeds niet opgelost was. Nadat ik voor de derde keer in de winkel was geweest hebben ze mij verteld dat het waarschijnlijk aan de antenne kon liggen en ik dan dus een nieuwe telefoon zou krijgen aangezien dit binnen de garantie valt en de telefoon toen nog geen twee weken oud was, maar er was nog 1 ding dat ik kon proberen, namelijk de telefoon geheel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. En weer is het niet opgelost. Nu ben ik dus weer in de winkel geweest en vertelde ze mij dat hun niks konden ondernemen aangezien ik de telefoon via een internet bestelling heb ontvangen. Ondanks dat ik de service van het winkelpersoneel erg waardeer vind ik dat er onderhand wel iets aan mijn probleem gedaan moet worden. Ik heb er erg veel last van en wil gewoon dat dit opgelost word. Ik heb tenslotte een ondeugdelijk product ontvangen.. Het vervelende is dat het winkelpersoneel mij telkens een aantal dagen wilde laten wachten om te kijken of het probleem na de uitgevoerde taken opgelost zou zijn. Nu zijn inmiddels de twee weken verstreken om aan te geven dat er al wat mis was toen ik de telefoon heb ontvangen. Gisteravond 8 mei hebben ze mij de tip gegeven om jullie een bericht te sturen via Facebook en mijn verhaal volledig uit te leggen, hier heb ik geen reactie gekregen dus probeer ik het nu via deze weg.

Ik wil dus dat dit zo snel mogelijk opgelost word en volgens de winkel is dat ook mogelijk.

Alvast bedankt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Danique,

Heel vervelend dat dit niet gelijk werkt zoals het moet! :S

Ook jammer dat je al zo vaak in de T-Mobile Shop bent geweest zonder dat dit uiteindelijk wat opgeleverd heeft. Ik zie dat je ook via Facebook contact hebt met mijn collega, maar ik wilde je in ieder geval al onze pagina over het annuleren en terugsturen van je online bestelling geven. Je kunt hier alles lezen over het hoe en wat van het retourneren. Je kunt hierin ook gewoon aangeven dat je al op tijd hebt aangekaart dat er problemen waren en dat dit binnen de 14 dagen retourtermijn viel!

Als je hier verder nog vragen over hebt, dan kun je die altijd stellen, via Forum of Facebook, wat je zelf het fijnst vindt! 🙂

Reageer