Beantwoord

Nieuwe s7 edge kapot claim afgewezen

  • 9 april 2016
  • 1 reactie
  • 388 Bekeken

Vandaag toen ik mijn telefoon uit mijn zijvak van mij tas haalde zag ik dat mn telefoon aan de achterkant gebarsten was. Dit vond ik vreemd aangezien ik hem niet heb laten vallen. Dit moet dus Door middel van stoten zijn gebeurd lijkt me maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Om 19.20 heb ik een claim ingediend en om 19.28 had ik de volgend email terug van dynasure:Geachte Mevr. Damen,

U heeft online via MyDynasure een claim ingediend. Hoe verloopt de verdere afhandeling van uw claim?

1. Onze claim verificatie specialisten gaan uw claim onderwerpen aan een initiële beoordeling. Hiervoor gebruiken ze de informatie die u online heeft verstrekt. Mocht er behoefte zijn aan aanvullende informatie, dan zullen we contact met u opnemen. Zorg er dan ook voor dat u bereikbaar bent op het opgegeven contact telefoonnummer.

2. Na de initiële beoordeling van uw claim ontvangt u nader bericht.

Mocht u nog vragen hebben, dan verwijzen we u door naar de pagina Veelgestelde Vragen. Indien u na het lezen van de 'Veelgestelde Vragen' nog vragen heeft, kunt u ons contacteren via claim.ace@dynasure.eu.

Om 19.40(!!) Had ik de volgende email:Geachte Mevr. C.S. Damen,

 

 

U heeft een claim bij ons ingediend, omdat uw Samsung Galaxy S7 edge (T-Mobile) is beschadigd.

 

Zoals op 9-4-2016 telefonisch besproken, hebben wij uw claim zorgvuldig beoordeeld. Helaas hebben wij moeten vaststellen dat uw claim volgens de polisvoorwaarden van ACE European Group Limited niet toegekend kan worden. Onderstaand vindt u een beschrijving van de reden van afwijzing.

 

U heeft te kennen gegeven dat u afziet van een verdere afwikkeling van uw claim. We zullen deze claim dan ook op uw verzoek sluiten. Wij attenderen u erop dat bij het indienen van een nieuwe claim in de toekomst u moet aantonen dat de huidige schade is gerepareerd door een door de fabrikant goedgekeurde reparateur zoals weergegeven in paragraaf 7.1. 'Verplichting in het geval van een claim' onder 6 van de algemene verzekeringsvoorwaarden van ACE. In het geval van een diefstalclaim zullen wij uw ACE Toestelverzekering beëindigen, omdat u niet langer in het bezit bent van het verzekerde apparaat. Dit in overeenstemming met paragraaf 4 'Aanvang en einde van de verzekering' onder 2, in de algemene verzekeringsvoorwaarden van ACE.

 

Om het bijgevoegde document te openen heeft u Adobe Acrobat Reader nodig. Wanneer u dit programma niet heeft, kunt u het kosteloos van de Adobe website (Link: http://get.adobe.com/nl/reader/) downloaden en installeren.

 

Deze beoordeling van uw claim is tot stand gekomen op basis van de thans bij ons bekende informatie. Wanneer u het hier niet mee eens bent, kunt u een schriftelijk verzoek indienen om uw claim nogmaals te beoordelen. Houd er rekening mee dat dit verzoek alleen in behandeling kan worden genomen, als u nieuwe of aanvullende informatie heeft. Daarbij maken wij u er op attent dat het aan u is om de correcte reden en exacte aanleiding voor de claim direct aan ons bekend te maken. Er is geen verplichting om rekening te houden met navolgende varianten op uw eerste schademelding.


Echter hebben ze me helemaal niet telefonisch benaderd en ik heb dus ook geen flauw idee waarom deze claim is afgewezen!

Ik ben echt laaiend op dit moment. Iemand tips wat ik hiermee kan doen?

Mag Carina
icon

Beste antwoord door David 11 april 2016, 10:37

Hoi Carina,

Heel erg vreemd dat ze aangeven je telefonisch benaderd te hebben, zonder dat dit ook daadwerkelijk gebeurd is.

Wij kunnen helaas zelf niet inzien waarom ACE jouw claim heeft afgewezen, hiervoor moet je dan contact met hen opnemen. Je kunt dit telefonisch doen via 0348 - 462813, kunnen zij gelijk uitleg geven over de afwijzing en kun jij jouw beklag doen over de gang van zaken. Anders kun je ook via klacht.ace@dynasure.eu een klacht indienen als je er telefonisch uit bent gekomen met ACE.

Hopelijk komt dit allemaal toch nog op zijn pootjes terecht! Als je nog vragen aan ons hebt, laat het dan weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Carina,

Heel erg vreemd dat ze aangeven je telefonisch benaderd te hebben, zonder dat dit ook daadwerkelijk gebeurd is.

Wij kunnen helaas zelf niet inzien waarom ACE jouw claim heeft afgewezen, hiervoor moet je dan contact met hen opnemen. Je kunt dit telefonisch doen via 0348 - 462813, kunnen zij gelijk uitleg geven over de afwijzing en kun jij jouw beklag doen over de gang van zaken. Anders kun je ook via klacht.ace@dynasure.eu een klacht indienen als je er telefonisch uit bent gekomen met ACE.

Hopelijk komt dit allemaal toch nog op zijn pootjes terecht! Als je nog vragen aan ons hebt, laat het dan weten!

Reageer