omruil telefoon ?

• 6 augustus 2020
  • 10 reacties
  • 633 Bekeken

Goedenmorgen, ik heb contact opgenomen met de klantenservice van tmobile , met als vraag hoe kunnen jullie dingen beloven en achterna wanneer de prijs betaald is mij in de maling nemen dat een refurbished toestel als nieuw is. Ik ben het er niet mee eens dat ik een tweedehandstoestel krijg. Ik wil dat jullie aan je contract houden. Als ik een refurbished toestel zou willen had ik het wel zelf aangeschaft . Graag meer duidelijkheid en nogmaals ik accepteer geen refurbished toestel. Ik heb recht op een nieuw toestel conform de garantievoorwaarden waar ik er ruim in zit. Dat tmobile dit voor elkaar kan krijgen bizar .

graag meer duidelijkheid anders zou ik me geld terug willen .

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Je hebt een refurbished toestel ontvangen in ruil voor het toestel dat je bij je abonnement gekregen had wegens een defect of gewoon een refurbished toestel met je abonnement?

Het eerste geval kan wel eens voorkomen maar het tweede heb ik nooit eerder gelezen.

Het gaat om een reparatie maar ze hebben geconstateerd dat mijn toestel niet te repareren valt en krijg als vervanging een refurbished toestel. Maar ik accepteer dat niet. Ik heb recht op een nieuw toestel conform de garantievoorwaarden waaraan jullie moeten houden . Ook puur om het feit dat de collega’s van tmobile shop Het zelf  hebben Gezegd dat ik een nieuw toestel zal ontvangen 

Het gaat om een los toestel buiten de abonnement 

Reputatie 4
Badge +5

T-Mobile verkoopt geen losse toestellen buiten een abonnement om. Bij welke winkel heb je dit toestel dan gekocht?

In iedergeval dat even terzijde . Mij gaat het er even om dat ik een refurbished toestel krijg en dat is nogmaals niet volgens de garantievoorwaarden. Ik heb een RMA nummer . Misschien kunt u daar wat mee. Het is een toestel die 8 maanden oud is. 

Reputatie 4
Badge +5

Je schrijft:: “In iedergeval dat even terzijde”? Geen idee wat je daar mee bedoeld.

Ik gaf je de tip omdat T-Mobile geen losse toestellen zonder abonnement verkoopt. Dus als je een toestel bij b.v. de Mediamarkt koopt zul je daar ook voor service en garantie moeten zijn. 

Het toestel is aangeschaft in oktober , maar ik heb de telefoon bij een vriend van me overgekocht , dus hij heeft de bijbehorende factuur van tmobile , blijkbaar heeft hij het gekregen .

Reputatie 4
Badge +5

Als je de originele factuur hebt getoond/meegestuurd dan zou dat geen probleem moeten zijn. Welk merk telefoon gaat het om? Verschillende fabrikanten hebben verschillende oplos methodes voor “total loss toestellen". Het zou wel handig zijn als je verder stappen onderneemt dat die vriend dat doet. Dat is uiteindelijk de koper en die heeft een koopovereenkomst met de verkoper.

Ik heb geprobeerd alle stappen te ondernemen maar kom helaas niet verder. Ik heb de orginele bon getoond. Maar dynafix kan niet mij verder helpen dan mij een refrushed telefoon aan mij te bieden. En ik voel me zo machteloos , ik wil geen toestel waarvan je niet weet wat er mee is gebeurd

Kan je wel terzijde schuiven, maar je moet bij de verkoper zijn, is dat niet T-Mobile kunnen ze niks doen.

Reageer