Goedenmorgen, ik heb contact opgenomen met de klantenservice van tmobile , met als vraag hoe kunnen jullie dingen beloven en achterna wanneer de prijs betaald is mij in de maling nemen dat een refurbished toestel als nieuw is. Ik ben het er niet mee eens dat ik een tweedehandstoestel krijg. Ik wil dat jullie aan je contract houden. Als ik een refurbished toestel zou willen had ik het wel zelf aangeschaft . Graag meer duidelijkheid en nogmaals ik accepteer geen refurbished toestel. Ik heb recht op een nieuw toestel conform de garantievoorwaarden waar ik er ruim in zit. Dat tmobile dit voor elkaar kan krijgen bizar .
graag meer duidelijkheid anders zou ik me geld terug willen .
Beste antwoord door eric
Je schrijft:: “In iedergeval dat even terzijde”? Geen idee wat je daar mee bedoeld.
Ik gaf je de tip omdat T-Mobile geen losse toestellen zonder abonnement verkoopt. Dus als je een toestel bij b.v. de Mediamarkt koopt zul je daar ook voor service en garantie moeten zijn.