Beantwoord

Onduidelijkheden verzekering.

• 3 december 2016
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

Goedenavond,

Vanochtend heb ik mijn Iphone7+ binnen gekregen en het is echt een geweldige telefoon!!!!
Toen ik de telefoon bestelde ging ik ook gelijk voor een verzekering basis. Zonet had ik online een gesprek met iemand van de chat alleen is het mij nog steeds wat onduidelijk. Ik zie hogere kosten staan op de Abonnementen pagina. En de verzekering staat er zelfde niet eens bij!

Zou ik ergens een lijst kunnen zien voor wat ik precies per maand ga betalen? Want dit zou eerst 62 euro zijn maar ik zie overal andere prijzen staan.

Daarnaast, wanneer gaat de verzekering in? Mijn huidige abonnement gaat in op 23maart... Betekent dit het zelfde voor de verzekering? Want wat als er straks iets gebeurt met mijn Iphone.. Het is me allemaal maar onduidelijk en onoverzichtelijk!

En waar moet ik terecht als ik mijn verzekering wil veranderen in een Verzekering plus? Ik heb namelijk de basis..

Als ik hier misschien wat informatie over zou kunnen krijgen zal dit enorm fijn zijn!

MVG,

Danny N
icon

Beste antwoord door Hajar 4 december 2016, 12:20

Hi Danny,

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone! Ik begrijp dat je er extra voorzichtig mee wil omgaan en dan is zo'n verzekering zeker handig!

Op deze pagina vind je meer informatie over de toestelverzekering die we aanbieden. Voor al je vragen kun je terecht bij ACE. Daar kun je ook vragen hoe je jouw verzekering kunt wijzigen naar Plus. Je kan ACE op dit nummer bereiken 0348 - 46 28 13. De maandkosten van je nieuwe abonnement die ingaat op 30 maart kun je zelf terugzien op My T-Mobile> Mijn abonnement> nieuw. De kosten voor je verzekering worden niet vermeld op je facturen van T-Mobile en ook niet op je abonnementsoverzicht op My T-Mobile.

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Danny,

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone! Ik begrijp dat je er extra voorzichtig mee wil omgaan en dan is zo'n verzekering zeker handig!

Op deze pagina vind je meer informatie over de toestelverzekering die we aanbieden. Voor al je vragen kun je terecht bij ACE. Daar kun je ook vragen hoe je jouw verzekering kunt wijzigen naar Plus. Je kan ACE op dit nummer bereiken 0348 - 46 28 13. De maandkosten van je nieuwe abonnement die ingaat op 30 maart kun je zelf terugzien op My T-Mobile> Mijn abonnement> nieuw. De kosten voor je verzekering worden niet vermeld op je facturen van T-Mobile en ook niet op je abonnementsoverzicht op My T-Mobile.

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂
Heel erg bestankt voor je reactie Hajar :)
Heeft u misschien enig idee wanneer mijn Verzekering in gaat? Ik heb nog geen enkele mail of bericht van ACE gekregen.

Zal vreemd zijn als het pas eind maart in gaat toch?

Mvg,
Danny
Bedankt* natuurlijk
Reputatie 7
Badge +20
Hi Danny,

Je verzekering gaat direct in! Dus je kan zorgeloos gebruik maken van je telefoon. 😉

Als ik verder nog iets kan betekenen, dan hoor ik het graag! 🙂

Reageer