Beantwoord

Ongerepareerde waterschade Dynafix in Xperia Z3+

  • 8 februari 2017
  • 30 reacties
  • 957 Bekeken

Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Een redelijk complex verhaal, maar bij deze probeer ik het toch:

Een stukje geschiedenis
Juli 2015: water in toestel, toestel vervangen onder garantie

November 2016: water onder scherm van mijn (waterdichte) toestel
Display unit wordt door Dynafix onder garantie vervangen

December 2016: scheur in scherm
Dynafix constateert valschade (buiten garantie), mijn inboedelverzekering biedt aan deze schade te repareren bij Larsa Telecom.
Larsa Telecom stuurt het toestel naar Sony Duitsland voor reparatie, maar krijgt het retour vanwege waterschade aan de printplaat en laat het toestel ongerepareerd om aanprakelijkheid te voorkomen.
Als oplossing wordt het toestel door Larsa Telecom naar Dynafix gestuurd, alwaar de display unit alsnog vervangen wordt.

Problemen:
Volgens Sony is er dus oxidatie op de printplaten te zien, waardoor zij het toestel als total loss beschouwen.
Voor mij in de praktijk: het kompas kan niet meer gekalibreerd worden en volgens Larsa Group wordt de telefoon heter dan normaal en zijn problemen in de nabije toekomst niet uit te sluiten.

Ik zit nu dus met een toestel dat in November maar gedeeltelijk gerepareerd is door Dynafix. Destijds had ook de printplaat vervangen moeten worden toen bleek dat het toestel niet meer waterdicht was waardoor er water het toestel in was getrokken.

Van T-Mobile vraag ik mee te denken aan een passende oplossing, waarbij ik als het even kan niet nogmaals twee weken mijn telefoon kwijt ben.

Groet!
Pieter
icon

Beste antwoord door Hajar 10 februari 2017, 08:49

Hi Pieter,

Echt jammer dat je toestel zulke kuren vertoont. Ik begrijp dat je dit graag opgelost wilt hebben. Het valt alleen niet aan te tonen of de printplaat destijds al vochtschade had en dus kunnen wij hierin niets betekenen, want bij vochtschade komt de garantie direct te vervallen. Op deze pagina geven wij daar ook meer uitleg over. Je zou wel je klacht kenbaar kunnen maken bij Larsa Telecom en aangeven dat je gebruik wilt maken van de reparatiegarantie als ze die hebben.

Ik hoop dat je jouw toestel weer goed werkend krijgt, Pieter. Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

30 reacties

Badge +5
Lastig verhaal, maar het wordt denk ik lastig om aan te tonen dat het probleem in november 2016 ook al aanwezig was en Dynafix nalatig is geweest met het goed repareren ervan.

Heb je toevallig foto's van toen, of zijn die eventueel op te vragen? Als toen simpelweg niet is geconstateerd dat het probleem aanwezig is, dan wordt het denk ik bijzonder lastig om nu 3 maanden en vele andere bedrijven die dit toestel in handen hebben gehad later om aan te tonen dat het hun fout is geweest.

Maar nog even voor de duidelijkheid: het toestel is bij T-Mobile aangeschaft en elke keer bij T-Mobile aangeboden ter reparatie? Is Larsa Telecom een erkende reparateur? Dat kan namelijk ook wel eens problemen geven om nog fabrieksgarantie te claimen. Logisch dat je inboedelverzekering je naar hen verwijst omdat die onderling vast een mooie prijsafspraak hebben, maar als dat geen erkende reparateur is, kan het zijn dat de fabrieksgarantie vervalt.
Reputatie 1
Hallo Hugo,

Dank voor het meedenken!

Foto's van de binnenzijde van het toestel zijn wellicht bij Dynafix aanwezig, maar niet in mijn bezit.
Ja, Larsa Telecom is een erkend reparateur en nee, helaas voor mijn inboedelverzekering geen mooie prijsafspraken, de kosten van de reparatie waren tegen de 300 euro.

Waarom ik het anders zie:
Het toestel is alleen door Dynafix gerepareerd, zowel in november 2016 als in januari 2017. Tussendoor is het toestel bij Sony Mobile in Duitsland geweest, alwaar in een rapport de printplaat schade is vastgelegd.
Bij de laatste reparatie door Dynafix is deze schade genegeerd en is alleen het scherm vervangen.

Ik claim ook geen fabrieksgarantie, maar garantie van T-mobile op een deugdelijk product en deugdelijk uitgevoerde reparaties.

Kan je hierin meekomen?

Groet,
Pieter
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pieter,

Echt jammer dat je toestel zulke kuren vertoont. Ik begrijp dat je dit graag opgelost wilt hebben. Het valt alleen niet aan te tonen of de printplaat destijds al vochtschade had en dus kunnen wij hierin niets betekenen, want bij vochtschade komt de garantie direct te vervallen. Op deze pagina geven wij daar ook meer uitleg over. Je zou wel je klacht kenbaar kunnen maken bij Larsa Telecom en aangeven dat je gebruik wilt maken van de reparatiegarantie als ze die hebben.

Ik hoop dat je jouw toestel weer goed werkend krijgt, Pieter. Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag.
Reputatie 1
Hi Hajar,

Als je goed leest gaat het om een Sony Xperia, een waterdicht toestel. Hierbij komt bij vochtschade de garantie dus zeker niet te vervallen, ook als je leest dat het toestel in November defect is geraakt doordat er vocht onder het beeldscherm getrokken was. Deze reparatie is door T-Mobikt/Dynafix uitgevoerd onder garantie.

Als je verder goed leest heeft juist Larsa en Sony van reparatie afgezien, juist omdat ze deze schade op de printplaat aantroffen. T-mobile/Dynafix hebben dit genegeerd en zonder Larsa/Sony had ik nooit kunnen weten dat er dus schade in mijn toestel aanwezig was.
Ik vraag hierbij om reparatiegarantie op de op 16 November voltooide reparatie door T-mobile/Dynafix.

Kan je mijn verhaal nogmaals lezen en opnieuw reageren?

Groet!
Pieter
Reputatie 7
Badge +15
Hey Pieter,

Sorry dat Hajar het niet direct helemaal bij het goede eind had! Heb je bij de laatste keer dat je het toestel naar Dynafix hebt gestuurd aangegeven dat dit mis was? Ik zou je heel graag direct verder willen helpen maar in dit geval kun je jouw klacht het beste direct voorleggen aan Dynafix of het toestel nogmaals aan Dynafix aanbieden ter reparatie met daarbij een uitleg over wat er precies fout is gegaan of moet gebeuren. Op deze pagina lees je hoe je het beste contact met Dynafix op kunt nemen.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, let me know!
Reputatie 1
Ha Amy,

Dank voor je verdere uitleg. Ik benader jullie, aangezien ik jullie klant ben en Dynafix een van jullie partners. Ik krijg als eindgebruiker geen informatie van Dynafix los hierover, het lijkt mij voor een grote klant als T-mobile dat jullie je eigen ingangskanalen bij Dynafix hebben?

Bij de laatste reparatie weet ik niet of Dynafix op de hoogte was, dat is tussen Larsa Telecom en Dynafix afgehandeld.

Nogmaals, gezien ik klant van T-mobile ben (toestel is direct bij jullie aangeschaft) vraag ik jullie om met een oplossing te komen.

Ik zou ook heel graag hebben dat je me direct zou helpen, als ik er zelf met een van de andere partijen uit was gekomen had ik geen contact met je opgenomen.
Bij deze poging drie, ik ben heel benieuwd!

Met vriendelijke groet,

Pieter
Reputatie 7
Badge +15
Hey Pieter,

Het klopt dat wij inderdaad wel een ingang hebben bij Dynafix maar het is natuurlijk fijner als jij direct in contact bent met hun om jouw precieze situatie uit te leggen. Zij hebben hier zelf ook een klantenservice voor.

Ik heb de situatie zojuist nog eens samen met een collega bekeken en je kunt het toestel het beste nogmaals aanmelden ter reparatie en er dan goed bij vermelden wat er moet gebeuren en wat er mis is met de printplaat. Dan komt deze informatie ook direct op de juiste plek terecht en kan de reparateur ook direct bekijken wat er mis is met het toestel.

Ik snap dat het niet leuk is om je toestel nogmaals op te sturen maar dit is in dit geval niet te voorkomen omdat de defecte printplaat natuurlijk gewoon gemaakt moet worden. Wat mij alleen nog niet duidelijk is, is of je zelf al contact hebt gehad met Dynafix om dit te bespreken en wat daar uit is gekomen, aangezien je aangeeft dat je er niet met hun uit bent gekomen.

Ben benieuwd naar je reactie!
Reputatie 1
Ha Amy,

Dank voor je verdere uitleg. Ik heb het verhaal nogmaals bij Dynafix voorgelegd met daarbij de vraag om eventueel samen met T-mobile tot een plan te komen. Ik begrijp dat voor een reparatie mijn toestel en ik weer even van elkaar gescheiden zullen zijn. Geluk bij een ongeluk is dat ik daar inmiddels wel aan gewend ben ­čśë
Waar ik wel op reken is dat er vooraf een toezegging is van Dynafix ofwel T-mobile dat het toestel gerepareerd zal worden, er zijn voldoende gegevens (foto's en onderzoeksrapporten) in het bezit van Dynafix om hierover een oordeel te kunnen vellen.

Groet en heel benieuwd naar de reactie van Dynafix, ik zal deze delen zodra ik hem binnen heb.

Groet
Pieter
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pieter,

Goed om te lezen dat je nogmaals contact hebt gehad met Dynafix. Ik hoop dat je snel duidelijkheid van hen krijgt en je toestel gerepareerd terug is. Houd je ons op de hoogte?
Reputatie 1
Goed, tot zover de duidelijkheid. Ik heb in 2 A4tjes het verhaal aan Dynafix uitgelegd, krijg ik het volgende antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Tijdens het onderzoek naar de geuite klacht is er een gebruikersfout in de vorm van val-, stoot-, of drukschade geconstateerd. Spijtig genoeg valt deze schade niet binnen de dekking van de garantievoorwaarden van de fabrikant.

Het antwoord op de prijsopgave dient u door te geven via de link die u kan vinden in onze eerder verzonden e-mail betreffende de prijsopgave. In de bijlage hiervan vind u een PDF-bestand waarin de benodigde inloggegevens vermeld staan.

Mochten er naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen zijn, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Kevin

Dynafix Care B.V
Customer Care Center
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pieter,

Ik begrijp heel goed dat je ervan baalt dat de schade aan jouw toestel niet onder de garantie valt. Zoals Dynafix aangeeft in de reactie is er schade geconstateerd door val-, stoot-, of drukschade. Dus niet door waterschade. Het kan wel uiteindelijk waterschade veroorzaken, maar ik kan daar geen uitspraken over doen aangezien ik jouw toestel niet heb gezien en natuurlijk geen specialist ben. Als je het niet eens bent met de uitkomst van het onderzoek zul je echt contact op moeten nemen met Dynafix. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waarop je had gehoopt, maar ik hoop wel dat het iets meer duidelijkheid geeft.

Als ik je nog ergens anders bij kan helpen, laat het ons dan weten!
Reputatie 1
Hallo Thalina,

Meen je dit nou serieus? Ik baal niet van de valschade, die heeft mijn inboedelverzekering vergoed. Het gaat om de waterschade van November en de gevolgschade daardoor. Hierboven staat alles uitgelegd (gelezen?)...
Waar ik dus van baal is dat ik dit verhaal bij Dynafix en ook bij jullie telkens opnieuw moet uitleggen en daarmee geen millimeter dichter bij een oplossing kom.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pieter,

Ik heb alles nog eens grondig van begin tot eind doorgelezen en zoals je zelf al aangaf 'een redelijk complex verhaal'. Dit is denk ik ook de reden waarom er verwarring ontstaat en jij het gevoel hebt dat je steeds alles weer moet uitleggen. Dat er zoveel verschillende partijen in betrokken zijn, maakt de zaak er niet veel duidelijker op. Ik heb jouw reactie ook aan Thalina laten lezen en zij begreep jouw frustratie inderdaad ook en gaf ook toe dat ze wellicht te kort door de bocht was met haar reactie.

Waar het in het kort, volgens mij, op neerkomt is deze zin van jou: "Voor mij in de praktijk: het kompas kan niet meer gekalibreerd worden en volgens Larsa Group wordt de telefoon heter dan normaal en zijn problemen in de nabije toekomst niet uit te sluiten."

Eerder is ook al aangeven dat wij vanaf hier dan weinig aan kunnen doen, omdat dit echt een issue is wat door een erkende reparatieservice bekeken moet worden. Je kunt hiervoor Dynafix inschakelen, maar aangezien jij ook daar jouw verhaal al hebt gedaan is het wellicht handiger om direct voor een second opinion te gaan. In principe is het dan ook de vraag of daar een ander antwoord uit komt dan Dynafix en Sony gegeven hebben, maar uiteindelijk zal jouw toestel toch naar een reparatieservice moeten, als je deze gerepareerd wilt hebben.

Ik zeg hierin ook specifke áls, omdat ik ook zie dat je binnenkort kunt verlengen. Dit neemt verder totaal niets weg van het probleem wat je hier schetst, maar ik zou ook kunnen begrijpen als je er onderhand wel klaar mee bent en de boel wilt afsluiten. Misschien kunnen wij daar op dat moment dan nog wat voor je betekenen, aangezien dat echt direct via ons wordt geregeld.

Daarnaast wil ik je ook nog vragen, als afsluiter, wat je concreet van ons zou willen op dit moment? Waar kunnen wij bij helpen, wat verwacht je nu van ons en bij welke stappen kunnen wij helpen om jouw probleem te vereenvoudigen? Dan kunnen wij ook gerichter met jou meedenken en werken aan een passende oplossing.

Laat je ons weten wat we voor je kunnen doen en of je nog vragen voor ons hebt? We helpen je er graag bij verder!
Reputatie 1
Hi David,

Bedankt dat je het hele verhaal nogmaals hebt bekeken en goed om te lezen dat Thalina zich in mijn reactie kon vinden.

Kan je mij uitleggen waarom het rapport van Sony Mobile niet kan fungeren als second opinion, dit heb ik beschikbaar en zou het hele proces een stuk kunnen versnellen?

Wat ik van mijn toestel-verkoper T-mobile vraag is om ervoor te zorgen mijn nog niet 2 jaar oude product volledig te repareren en mij als klant niet eigenaar te maken van het probleem en het contact met de door jullie geselecteerde reparatiedienst.
Hierbij verwacht ik de toezegging dat het toestel zonder kosten gerepareerd zal worden (voor wat betreft de rest-waterschade) of indien dit niet mogelijk is het toestel te vervangen.

Voor wat betreft het verlengen: ik ga me nog even achter de oren krabben of ik wel klant bij T-Mobile wil blijven na mijn ervaring afgelopen anderhalf jaar, al moet ik zeggen dat jullie bij het forum een redelijk positieve uitzondering zijn ­čśë

Ik hoor graag of en hoe je me hiermee verder kan helpen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pieter,

Ik heb David gevraagd om je weer van een reactie te voorzien. Hij is maandag weer aanwezig en zal je dan wederom van een duidelijke reactie voorzien!

Ik ben ervan overtuigd dat we hier samen uit gaan komen Pieter!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pieter,

Zoals Issam beloofde hierbij weer een reactie van mij. 🙂 Goed weekend gehad?

De conclusie van Sony kun je goed doorgeven aan Dynafix als extra communicatie en onderbouwing van het probleem. Je hebt dit echter waarschijnlijk al gedaan, als ik jouw bericht van 22 februari lees over de 2 A4'tjes die je opgestuurd had. De vraag is of zij goed begrepen hebben dat je denkt dat er ontstane schade eerder door hen genegeerd is en het toestel daardoor niet gerepareerd werd door Larsa en Sony. Uit jouw reacties kan ik dit namelijk niet direct opmaken, aangezien zij het slechts lijken te hebben over het andere defect.

Zoals ik ook al eerder aangaf kan ik vanaf hier geen toezegging doen over kosteloze reparatie, dan wel omruiling. Uiteindelijk vertrouwen wij op het oordeel van Dynafix en gaan wij uit van hun reparaties en oordelen over de defecten. Ik begrijp dat dit niet is waar je op gehoopt had, maar uiteindeijk zul je toch bij hen moeten zijn om jouw klacht kenbaar te maken of na te gaan welke toezegging zij kunnen doen. Ik denk dat dit vooraf haast niet te zeggen is, maar wellicht is het dan ook handiger om direct contact met ze op te nemen, zodat je niet lang hoeft te wachten op een e-mail terug.

Ik snap dat je daar nu inderdaad aan twijfelt, gezien alle problemen. Ik hoop natuurlijk van harte dat het alsnog in orde komt, dus als wij ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden! Ook als je nog andere vragen hebt, zitten we er klaar voor!
Reputatie 1
Hallo David!

Die twijfel is inmiddels inderdaad wel aanwezig, zeker gezien jullie tot nu toe nog niks anders hebben ondernomen dan mij naar Dynafix verwijzen. Ik heb ze inderdaad uitgebreid gebriefd, maar helaas: Dynafix komt bij doorvragen niet verder dan:
Geachte heer van Dijk,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij hebben uw bijlage gelezen en wij willen u aangeven dat reparatie binnen garantie niet kan plaatsvinden door de barst welke wij op 21-12-2016 geconstateerd hebben. U heeft alleen reparatie garantie of fabrieksgarantie indien uw toestel geen val- , stoot- , druk- of vochtschade heeft.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Eerder had je het over een second opinion, dus kennelijk gaan jullie niet alleen van het oordeel van Dynafix uit.

Volgens mij is T-Mobile de partij waar ik een toestel gekocht heb, niet Dynafix. Daarom vraag ik jullie om met mij een oplossing te vinden. Ik kom er met Dynafix niet uit en heb ook nooit gekozen om met deze partij in zee te gaan. Tot nu toe lijkt hun strategie om mij af te wimpelen met een standaardverhaal. Van jullie zie ik dat er meer meedenkend vermogen is, maar helaas nog geen enkele actie. Kan ik daar nog op hopen David?

Groet
Pieter
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pieter,

Hopelijk begrijp je ook dat wij het liefst jouw toestel hier ter plekke voor je hadden gerepareerd? 🙂 Wij verwijzen het liefst ook niet door, maar in sommige gevallen gaat het niet anders.

Uiteindelijk ligt de bewijslast van het eerste probleem bij de gebruiker, bij jou dus. Het is dan ook lastig aan te tonen dat de schade daadwerkelijk aanwezig was toen jij het toestel in november retour hebt gekregen. Aangezien we dit ook niet helemaal in jouw schoot willen werken ben ik ook gelijk voor je blijven kijken naar alternatieve oplossingen. Ik stuur je graag een priv├ębericht met meer informatie over een alternatief en zie jouw reactie daar graag over terugkomen!

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Op jullie aanraden heb ik op 1 maart nogmaals telefonisch contact opgenomen met Dynafix. Na een gesprek van 20 minuten (kosten 9 euro) kreeg ik de toezegging van een medewerker dat zij deze vervolgschade-kwestie bij haar collega's zal neerleggen, ter verduidelijking heb ik haar destijds ook een document met alle betreffende informatie gemaild. Na 3 weken geen enkele reactie van Dynafix te hebben ontvangen wederom deze medewerker gemaild, waarop ook geen reactie meer.

Zojuist telefonisch om antwoord gevraagd, waaruit blijkt dat Dynafix concludeert dat er in November geen waterschade is geconstateerd en dat deze conclusie 3 maart intern is gedeeld, maar niet naar mij is gecommuniceerd.

Gezien ik reeds foto's heb meegestuurd waarbij duidelijk te zien is dat er vocht onder het scherm zit (November 2016) maar Dynafix beweert dat het scherm alleen los zat zitten we in een impasse.

Mijn vertrouwen in Dynafix is bij deze tot een dieptepunt gezakt.

Kunnen jullie in deze nog bijspringen?

Groet!
Pieter
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Pieter,

Erg vervelend dat het nog steeds niet is opgelost! We hadden je hier graag bij willen helpen, echter kunnen wij in deze situatie niets voor je betekenen. Dynafix zou dit moeten afhandelen. Mijn excuses hiervoor!

Ik heb je een priv├ębericht gestuurd met aanvullende informatie.
Reputatie 1
Ha Issam,

Dank voor je snelle reactie. Zoals je al zegt "zou moeten afhandelen"... Ik ben bij mijn weten toch echt alleen klant bij T-Mobile, Dynafix is door jullie uitgekozen. Maargoed, dat hadden we al besproken. Wat ik niet kan vinden is je privebericht, kan dat kloppen?

groet
Pieter
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pieter,

Als je naar de homepage van het forum gaat en vervolgens rechtsboven kijkt, zie je daar 'priv├ęberichten' staan. Als je daar op klikt, kun je het bericht van Issam lezen. Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 1
Ha Thalina,

Dank voor de uitleg, Issam stuurde het privebericht een half uurtje later, vandaar...
Wanneer kan ik reactie verwachten op mijn prive-bericht als reactie op Issam?

Groet!
Pieter
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pieter,

Issam is er morgen weer, dus ik zal tegen hem zeggen dat hij zo spoedig mogelijk reageert. Je krijgt dus gauw bericht van hem!
Reputatie 1
Issam heeft heel netjes de telefoonkosten die ik naar Dynafix heb gemaakt vergoed, dank daarvoor.

Dan verder met het debacle Dynafix, spreekt voor zich dat ik inmiddels heb besloten de aankoopovereenkomst van mijn toestel te ontbinden toch?

[Dynafiix op 29 Maart]
[Geachte heer Van Dijk,

Naar aanleiding van uw email kunnen wij u mededelen dat het geen zin heeft om het toestel opnieuw in te sturen. Er zal namelijk opnieuw een prijsopgave komen.

De afdeling heeft foto's gemaakt dat het toestel vol vocht zit en er sprake is van een gebarsten scherm.

Naar verwachting is er een defect aan het moederbord.

Mochten er naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen zijn, dan kunt u uiteraard nogmaals contact met ons opnemen.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Han


Mijn reactie daarop:

Beste Han,

Allereerst dan voor je reactie.
Als ik de reactie van de afdeling lees is hier duidelijk sprake van een fout.

In November is het toestel ter reparatie gekomen met alleen waterschade. Zoals ze aangeven zat het toestel vol vocht en was er naar verwachting een defect aan het moederbord, wat later ook zo bleek te zijn (geconstateerd door sony). In November is deze reparatie door jullie ONDER GARANTIE uitgevoerd, maar hierbij is alleen de display unit vervangen en zoals jullie nu zelf aangeven had ook het moederbord vervangen moeten worden. Dit is juist waarom ik contact met jullie opneem. Er zat destijds helemaal geen barst in het scherm!

Ik neem aan dat je met de prijsopgave refereert naar december/januari, dit was inderdaad een betaalde reparatie aan een barst in het scherm, die ik niet wil betwisten. Enige verband is dat destijds door Sony de schade aan het moederbord is vastgesteld.

Kan iemand aan jullie kant alles op een rijtje zetten en bij vragen telefonisch contact met mij opnemen?
Deze kwestie duurt echt al veels te lang en ik heb mijn uiterste best gedaan jullie 2 maal telefonisch uit te leggen waar het om gaat, maar krijg desondanks de indruk dat jullie de 2 reparaties door elkaar halen zoals ook blijkt uit onderstaande reactie.

Mijn punt: in November is er water in het waterdichte toestel gekomen onder het scherm door. Dynafix bevestigd dat er water in het toestel zat maar heeft alleen de display unit vervangen en het toestel opnieuw geseald. Hierbij had OOK het moederbord vervangen moeten worden gezien dit ook aan water blootgesteld was. Ik vraag Dynafix dit alsnog te doen, of mij op een andere manier van een goed toestel te voorzien.

Met vriendelijke groet!

Pieter van Dijk


[reactie Dynafix op 3 April}
Geachte heer van Dijk,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij hebben in November tijdens het onderzoek naar de door u opgegeven klacht geen vochtschade geconstateerd in het toestel. Wij kunnen u dan ook niet helpen met een kostenloze herstelling.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,
Kevin

Reageer