Beantwoord

Ongerepareerde waterschade Dynafix in Xperia Z3+

• 8 februari 2017
  • 30 reacties
  • 942 Bekeken

Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pieter,

Ik zal jouw bedankje natuurlijk doorgeven aan Issam!

Jammer om te lezen dat het uiteindelijk met Dynafix op niets is uitgelopen. Ik weet niet of je vervolgens nog wat hebt geantwoord op Kevin, maar ze lijken mij vrij stellig in hun oordeel. Mocht er nog iets zijn waar wij bij kunnen helpen, naast dit verhaal, dan horen we dat natuurlijk graag en houd ons op de hoogte!
Reputatie 1
Hallo David,

Ik heb zeker gereageerd, inmiddels heb ik hier zoveel tijd en moeite in zitten maar blijf tegen een muur van verwarring bij Dynafix aanlopen. Jij noemt het stellig, ik noem het gewoonweg dom en tegenstrijdig hoe zij reageren:
Han van Dynafix:
De afdeling heeft foto's gemaakt dat het toestel vol vocht zit en er sprake is van een gebarsten scherm.
Naar verwachting is er een defect aan het moederbord.

Kevin van Dynafix:
Wij hebben in November tijdens het onderzoek naar de door u opgegeven klacht geen vochtschade geconstateerd in het toestel.

Kevin heb ik reeds 3 maal een foto gestuurd die mijn vriend nam toen het scherm van het toestel vol met water wat gelopen.

Volgens mij is het vrij duidelijk waar jullie bij kunnen helpen...

Groet
Pieter
Reputatie 1
Het definitieve antwoord van Dynafix:
Geachte heer Pieter,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Spijtig genoeg kunnen wij geen oplossing bieden voor de schade aan uw toestel. Indien wij het toestel opnieuw ontvangen zal hiervoor een prijsopgvave worden gestuurd.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Jesper
Reputatie 1
En om het verhaal af te ronden: T-Mobile is uiteindelijk toch met een passende oplossing gekomen. Eind goed al goed...
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pieter,

Fijn om te horen dat het uiteindelijk toch is opgelost! 🙂 Als ik nog ergens bij kan helpen, weet je ons te vinden hier op het forum!

Reageer