Vraag

Ontzettend boze klant..

• 2 juli 2016
  • 8 reacties
  • 321 Bekeken

Laatst was mijn samsung a5 2016, opgestuurd ter reparatie omdat mijn touchscreen niet werkte de rest van het toestel werkte nog naar behoren, en zonder krassen of beschadiging.

Afgelopen donderdag kon ik het toestel ophalen bij tmobile en heb dit ook gedaan.

Ik vind het alsnog raar dat er onherstelbare vochtschade is geconstateerd op de foto is het IMEI nummer niet te zien omdat ze de foto maar half hebben gemaakt..
De meneer van Tmobile wilde niet verder in discussie wat ik heel vervelend vind, ben inmiddels al bijna 4 jaar klant bij Tmobile en heb nog nooit wat gehad..

Als ik dacht dat ik alles gehad zou hebben,

Vervolgens ben ik langs de samsung shop gegaan om daar even te laten kijken en wat informatie in te winnen.
Die meneer vroeg of hij het toestel mocht zien en ik haalde hem uit de verpakking en toen zag ik tot mijn verbazing dat mijn scherm vol zit met barsten, niet op het glas maar erin ( de display is stuk ) en het beeld is zwart ook ging het toestel niet meer aan..

Ik ben echt ontzettend boos dat zoiets kan gebeuren,
Na al die horror verhalen op internet had ik ook niet anders verwacht,

Vervolgens ben ik terug gegaan naar de Tmobile shop om dit te melden en dat ik hiermee niet akkoord ga,
Een andere vriendelijke meneer heeft vervolgens een mail gestuurd naar Dynafix hoe dit kan en hoe ze dit gaan oplossen..

Ik vind het een ernstige zaak dat mijn telefoon gewoon stuk terugkomt terwijl hij nog in goede staat was voordat hij ter reparatie was aangeboden, alleen de touchscreen werkte niet en dit heb ik ook zwart op wit.

Jullie begrijpen dat ik ook niks geloof van het waterschade verhaal, het word allemaal niet netjes afgehandeld, en het probleem word nu bij mij neergelegd.

Mijn vraag was nu wat ik kan verwachten?

Ik hoop op een goede oplossing van Dynafix, of het toestel geheel kosteloos laten maken of een omruiling van toestel...

Groetjes erg boze klant!!!!

8 reacties

Reputatie 6
Hallo Anouschka,

Wat een drama zeg! Erg vreemd en klote dat je scherm nu opeens defect is. Ik kan helaas er niet veel mee en ivm weekend zal het zeker tot maandag duren voordat een medewerker hier reageert.

Je geeft aan dat je ook al een klacht hebt ingediend bij Dynafix. Ik raad je aan ook een klacht in te dienen bij T-Mobile zelf. Wanneer het toestel daadwerkelijk beschadigd is tijdens vervoer oid dan mag dat jouw probleem niet zijn en dient dit opgelost te worden op een correcte manier.

Heb je toevallig foto's van je toestel alvorens je deze opgestuurd hebt? Wat bedoel je trouwens met het IMEI nummer? Denk je dat ze een ander toestel hebben gefotografeerd? Komt het IMEI nummer helemaal over met het nummer dat jij hebt?

Wacht even af op wat Dynafix zegt (ik verwacht niks bevredigend) en neem daarna verdere stappen.

Succes ermee!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Anouschka94,

En terecht dat je kwaad bent, dat is erg slordig allemaal! Allereerst wil ik dan ook mijn excuses aanbieden voor deze gang van zaken en de problemen waar je mee bent opgezadeld. We denken hier dan ook graag met je mee hoe we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.

Zou je aan kunnen geven in welke winkel je geweest bent? Was dit ook in Haarlem, waar je het toestel opgehaald hebt? Heb je het toestel daar ook achtergelaten of heb je deze weer mee terug naar huis genomen? Op het moment zie ik geen interactie terug, maar kan het zijn dat er al contact met je op is genomen? We horen dit graag van je, want dan kunnen we, indien nodig, contact opnemen met de winkel om te kijken wat op het moment de status is. Dit moet allemaal natuurlijk niet te lang duren.

We horen het graag van je en zorgen er sowieso voor dat je niet met de scherven blijft zitten!
Hoi David
Bedankt voor je reactie
Ik ben bij Tmobile Haarlem grote houtstraat geweest Gino heeft een mail verstuurd naar dynafix heb nog niks gehoord..
Het toestel moest ik mee naar huis nemen en afwachten op een reactie...
Bedankt dat je wilt helpen.

Ik hoor graag wat de stand van zaken is

Groetjes Anouschka
Inmiddels weer naar Tmobile geweest want Dynafix wilde een foto van het toestel om te kijken of het wel hun fout is.. Nu weer afwachten duurt wel lang zo en weet nog steeds niet hoe het opgelost gaat worden

Groetjes Anouschka
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anouschka,

Uiteindelijk wordt het hoe dan ook opgelost, dat weet ik zeker!

Heb je ondertussen wellicht al bericht van ze ontvangen? Ik ga in ieder geval even contact opnemen met de T-Shop in Haarlem om te kijken hoe het ervoor staat. Op deze manier hoef je niet continu heen en weer te reizen. Ik hoop dat ik vandaag nog reactie van ze krijg en dan laat ik het je gelijk weten.

Als je een update voor ons hebt, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je!
Hoi david
Bedankt voor je bericht
Heb intussen nog niks gehoord heb jij nog contact gezocht?

Ik hoor het graag

Groetjes Anouschka
Reputatie 7
Badge +20
Hey Anouschka,

Zeker weten en ik heb ook reactie van de T-Shop. Op het moment is mijn collega in de winkel bezig met Dynafix om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Ik ga er dan ook vanuit dat er spoedig contact met je wordt opgenomen.

Reageer