Beantwoord

Oortjes kapot

• 11 november 2017
  • 1 reactie
  • 339 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik heb 2 maanden geleden een Samsung galaxy s8 aangeschaft. Hierbij zaten oortjes bij inbegrepen. Sinds een paar dagen geleden functioneert mijn rechter oortje niet meer naar behoren. Er komt maar een heel zacht en statisch geluid uit. Heb ik nog garantie op deze oortjes? en zo ja, hoe kan ik nieuwe krijgen?

Met vriendelijke groeten,

Romy Lammens
icon

Beste antwoord door Jaimy 13 november 2017, 12:23

Hoi Romy,

Goed dat je het aangeeft! Je hebt zéker garantie op de accessoires die meegeleverd zijn met jouw toestel. 😃 In onze reparatievoorwaarden kun je lezen dat je hier 6 maanden garantie op hebt.

Voor het aanmelden van een reparatie kun je langsgaan bij een T-Shop óf wij vragen het voor je aan en dan krijg je binnen 2 werkdagen een bericht met de verzendinstructies.

Ik hoor het graag van je als je liever hebt dat wij het voor je aanvragen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Romy,

Goed dat je het aangeeft! Je hebt zéker garantie op de accessoires die meegeleverd zijn met jouw toestel. 😃 In onze reparatievoorwaarden kun je lezen dat je hier 6 maanden garantie op hebt.

Voor het aanmelden van een reparatie kun je langsgaan bij een T-Shop óf wij vragen het voor je aan en dan krijg je binnen 2 werkdagen een bericht met de verzendinstructies.

Ik hoor het graag van je als je liever hebt dat wij het voor je aanvragen!

Reageer