Beantwoord

Opgelicht door t mobile zelf

  • 7 september 2020
  • 8 reacties
  • 1100 Bekeken

Opgelicht door t-mobile. Ja helaas heb ik dit meegemaakt. febr 2020 toestel ingestuurd want ik een backlight (pixel) in mijn scherm. Viel nog onder garantie zei t mobile. Ik kreeg toestel terug, wat bleek waas voor de selfie camera. Weer toestel om moeten sturen. Enkele weken later: post door de brievenbus. Nieuw toestel in witte envelop. Waarom nieuw toestel. Was toch geen grote reparatie. Toen 7 weken later. Toestel deed niks meer. Werkte niet meer. Weer opgestuurd via t-mobile. Kreeg ik als reactie van t-mobile: waterschade! Waterschade waarvan. Het toestel heeft nooit water gezien. Maar ja ik had van hun een andere toestel gekregen. Wie zegt dat die nieuw was of misschien al waterschade had. Ik ben duidelijk opgelicht door t -mobile. Ik heb een 100 % in orde toestel ingeleverd en een kapot toestel teruggekregen. Ik zat nog in garantie periode. Ik heb totaal geen compensatie gekregen van t-mobile. Ook heb ik een klachtenbrief geschreven naar t-mobile. Nu 3 weken later nog geen enkele reactie ontvangen. Ik voel mij duidelijk belazerd.Ik laat het hier ook zeker niet bij. Ik ga hier werk van maken. Eerlijke mensen oplichten daar hou ik niet van!

icon

Beste antwoord door Evy 8 september 2020, 11:29

Hi @opgelicht door t mobile 

Wat super vervelend van je telefoon, kan me goed voorstellen dat je hier baalt! Waterschade kan soms al voorkomen door vochtige ruimtes.. Deze schade wordt tijdens een reparatie opgemerkt als de daarvoor bedoelde strips op kleuren. Deze strips kleuren namelijk op als er water of vocht in de telefoon gekomen is. Verder kun je altijd een second opinion laten doen door een erkend herstel bedrijf. Houd er wel rekening mee dat zij ook naar deze zelfde strips kijken.

Goed dat je hier ook een brief over hebt geschreven, gezien je het er niet mee eens bent. Hier kan inderdaad enige tijd overheen gaan. Ik verwacht dat jij spoedig een antwoord zult krijgen van jouw per brief ingediende klacht.

Ik hoop dat je zo in ieder geval meer duidelijkheid hebt. Mocht ik je op dit moment met andere vragen kunnen helpen, dan ben ik er uiteraard altijd voor je!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @opgelicht door t mobile 

Wat super vervelend van je telefoon, kan me goed voorstellen dat je hier baalt! Waterschade kan soms al voorkomen door vochtige ruimtes.. Deze schade wordt tijdens een reparatie opgemerkt als de daarvoor bedoelde strips op kleuren. Deze strips kleuren namelijk op als er water of vocht in de telefoon gekomen is. Verder kun je altijd een second opinion laten doen door een erkend herstel bedrijf. Houd er wel rekening mee dat zij ook naar deze zelfde strips kijken.

Goed dat je hier ook een brief over hebt geschreven, gezien je het er niet mee eens bent. Hier kan inderdaad enige tijd overheen gaan. Ik verwacht dat jij spoedig een antwoord zult krijgen van jouw per brief ingediende klacht.

Ik hoop dat je zo in ieder geval meer duidelijkheid hebt. Mocht ik je op dit moment met andere vragen kunnen helpen, dan ben ik er uiteraard altijd voor je!

Beste Evy, Jammer dat ik nogmaals van jullie krijg te horen dat ik de waterschade aan de telefoon heb veroorzaakt. Nogmaals wordt ik door jullie vals beschuldigd. Ongelooflijk. Geen woorden voor. Het is een XR toestel (waterdicht trouwens) en dit toestel heb ik van jullie als vervanging gekregen. Ik heb een goed werkend toestel ingeleverd welk nooit met water of vocht in aanraking is geweest. Ik heb van jullie een een ander toestel gekregen. Bewijs maar eens dat ik van jullie een goed toestel heb gekregen. 

 

Ik heb een klachtenbrief ingestuurd - helaas nu al 4 weken geleden en tot op heden niks gehoord. 

Ik heb jullie directeur een bericht gestuurd (Tisha van Lammeren). Maar helaas ook hier geen antwoord op ontvangen. 

 

Ik heb geen woorden voor hoe slecht t mobile met mij omgaat. Ik ga nu verder met het inschakelen van de rechtsbijstand. Ik laat het hier niet bij zitten. Ik wil rechtvaardigheid. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @opgelicht door t mobile 

Ik begrijp dat je meer duidelijkheid wilt hebben. Ik heb je case doorgenomen en zie dat het vervangende toestel dat je hebt ontvangen een gloednieuwe toestel van Apple was zonder vochtschade dus geen refurbished toestel. Zoals Evy hierboven heeft aangegeven kun je altijd een second opinion aanvragen bij Apple mocht je dat willen. Ik hoop dat ik je iets meer achtergrondinformatie heb kunnen geven. 

Beste hajar, Ik snap dat jullie je blijven verdedigen. Helaas ben ik nog steeds ontevreden. Ik weet dat mijn toestel niet in aanraking met vocht of water is geweest. Het is een iPhone 10 - waterdicht zelfs. Ik heb de “nieuwe telefoon” maar 7 weken gehad en toen deed hij niets meer.Helamaal verroets van binnen zei de reparateur. Nou niet door mijn schuld. Als er 1 iemand super netjes met zn spullen om gaat, ben ik dit wel.  Ik heb 5 weken geleden t-mobile een klachtenbrief geschreven. Zelfs de directie Tisha heb ik een bericht gestuurd. Nu 5 weken later geen reactie. Nog eens gebeld. Helaas nog steeds geen reactie. Met mijn hele gezin vanaf dat t-mobile Orange was zijn wij al klant van t-mobile. Ik ben dan ook diep teleurgesteld dat ik niet geholpen wordt. Het doet ontzettend pijn om beschuldigd te worden van iets wat je niet gedaan hebt. Nu heb ik niets. Geen telefoon meer. Jullie stuurde mij een rekening van bijna 600 euro om de telefoon te repareren. Ongelooflijk. Geen woorden!!!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @opgelicht door t mobile,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent, maar wij kunnen op dit moment niets voor je betekenen in deze zaak. Mijn collega's hebben hierboven al aangegeven wat je nog wel kunt doen en dat is een second opinion aanvragen bij Apple. Als zij je in het gelijk stellen, dan gaan wij ook mee in het oordeel. Mocht de uitkomst van de second opinion echter hetzelfde zijn, dan zijn de kosten alsnog voor jouw rekening.

Als we je ergens anders bij kunnen helpen of als je nog andere vragen hebt dan horen we het alsnog graag van je.

Hallo David,

ik heb inderdaad contact gehad met Apple en dit hele verhaal uitgelegd en de ervaring met Dynafix. Over Tmobile zelf heb ik nooit klachten maar nu dat er iets via Dynafix gaat komen de problemen. Apple heeft mij gevraagd de iPhone XR terug te laten komen zonder reparatie a38€. Apple heeft toen de telefoon bij mij thuis opgehaald en onderzocht. Zei namen een paar dagen later contact met mij op en vertelde me dat ik een nieuwe telefoon kreeg.

Dus Apple heeft jullie Dynafix gedoe opgelost voor mij omdat het verhaal gewoon niet klopt.

ik vind het jammer dat jullie je zo confumeren aan Dynafix. Als ik het woord Dunafix intoetst bij Google schrik ik. Apple komt dan ook met het advies voor ons gezin om nooit meer een toestel via Tmobile te kopen maar altijd rechtstreeks ivm service eigen reparatie centrum.

groetjes Peter

Reputatie 7
Badge +20

Hi Peter,

Ik ben blij om te lezen dat het uiteindelijk is opgelost. Weet dat mijn collega’s ook echt hun best hebben gedaan door jou ook een nieuw toestel van Apple te verzenden, maar blijkbaar ging het ergens mis. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je nieuwe toestel en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het ons vooral weten! 

Stop!!!!!!!

Jullie hebben mij helemaal niet geholpen.:rage: DE KLACHT is NOG NIET OPGELOST

Apple is degene die mij geholpen heeft en mij een andere telefoon heeft gegeven omdat jullie bevindingen niet klopte. Ga niet zo’n reactie geven alsof t-mobile iets gedaan heeft aan de klacht. Ik heb nog steeds een klacht bij jullie open staan omdat ik niet goed geholpen ben bij t-mobile en jullie mij vals beschuldigen. Ik heb zelfs jullie directielid Tisha van Lammeren een bericht gestuurd maar helaas ook hier geen reactie. Mijn klachtenbrief heb ik al 6 weken geleden ingestuurd maar tot op heden nog geen reactie van T-mobile. Ik ben nog niet klaar. Als jullie niet over de brug komen schakel ik rechtsbijstand in. 

T-mobile heeft helemaal NIETS gedaan. De klacht loopt nog gewoon. Dus ik wil compensatie voor de gemaakte kosten. 

Reageer