Opgelicht door t-mobile. Ja helaas heb ik dit meegemaakt. febr 2020 toestel ingestuurd want ik een backlight (pixel) in mijn scherm. Viel nog onder garantie zei t mobile. Ik kreeg toestel terug, wat bleek waas voor de selfie camera. Weer toestel om moeten sturen. Enkele weken later: post door de brievenbus. Nieuw toestel in witte envelop. Waarom nieuw toestel. Was toch geen grote reparatie. Toen 7 weken later. Toestel deed niks meer. Werkte niet meer. Weer opgestuurd via t-mobile. Kreeg ik als reactie van t-mobile: waterschade! Waterschade waarvan. Het toestel heeft nooit water gezien. Maar ja ik had van hun een andere toestel gekregen. Wie zegt dat die nieuw was of misschien al waterschade had. Ik ben duidelijk opgelicht door t -mobile. Ik heb een 100 % in orde toestel ingeleverd en een kapot toestel teruggekregen. Ik zat nog in garantie periode. Ik heb totaal geen compensatie gekregen van t-mobile. Ook heb ik een klachtenbrief geschreven naar t-mobile. Nu 3 weken later nog geen enkele reactie ontvangen. Ik voel mij duidelijk belazerd.Ik laat het hier ook zeker niet bij. Ik ga hier werk van maken. Eerlijke mensen oplichten daar hou ik niet van!
Beste antwoord door Evy
Hi
Wat super vervelend van je telefoon, kan me goed voorstellen dat je hier baalt! Waterschade kan soms al voorkomen door vochtige ruimtes.. Deze schade wordt tijdens een reparatie opgemerkt als de daarvoor bedoelde strips op kleuren. Deze strips kleuren namelijk op als er water of vocht in de telefoon gekomen is. Verder kun je altijd een second opinion laten doen door een erkend herstel bedrijf. Houd er wel rekening mee dat zij ook naar deze zelfde strips kijken.
Goed dat je hier ook een brief over hebt geschreven, gezien je het er niet mee eens bent. Hier kan inderdaad enige tijd overheen gaan. Ik verwacht dat jij spoedig een antwoord zult krijgen van jouw per brief ingediende klacht.
Ik hoop dat je zo in ieder geval meer duidelijkheid hebt. Mocht ik je op dit moment met andere vragen kunnen helpen, dan ben ik er uiteraard altijd voor je!