Opgelicht door t mobile zelf

• 7 september 2020
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Opgelicht door t-mobile. Ja helaas heb ik dit meegemaakt. febr 2020 toestel ingestuurd want ik een backlight (pixel) in mijn scherm. Viel nog onder garantie zei t mobile. Ik kreeg toestel terug, wat bleek waas voor de selfie camera. Weer toestel om moeten sturen. Enkele weken later: post door de brievenbus. Nieuw toestel in witte envelop. Waarom nieuw toestel. Was toch geen grote reparatie. Toen 7 weken later. Toestel deed niks meer. Werkte niet meer. Weer opgestuurd via t-mobile. Kreeg ik als reactie van t-mobile: waterschade! Waterschade waarvan. Het toestel heeft nooit water gezien. Maar ja ik had van hun een andere toestel gekregen. Wie zegt dat die nieuw was of misschien al waterschade had. Ik ben duidelijk opgelicht door t -mobile. Ik heb een 100 % in orde toestel ingeleverd en een kapot toestel teruggekregen. Ik zat nog in garantie periode. Ik heb totaal geen compensatie gekregen van t-mobile. Ook heb ik een klachtenbrief geschreven naar t-mobile. Nu 3 weken later nog geen enkele reactie ontvangen. Ik voel mij duidelijk belazerd.Ik laat het hier ook zeker niet bij. Ik ga hier werk van maken. Eerlijke mensen oplichten daar hou ik niet van!

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi @opgelicht door t mobile 

Wat super vervelend van je telefoon, kan me goed voorstellen dat je hier baalt! Waterschade kan soms al voorkomen door vochtige ruimtes.. Deze schade wordt tijdens een reparatie opgemerkt als de daarvoor bedoelde strips op kleuren. Deze strips kleuren namelijk op als er water of vocht in de telefoon gekomen is. Verder kun je altijd een second opinion laten doen door een erkend herstel bedrijf. Houd er wel rekening mee dat zij ook naar deze zelfde strips kijken.

Goed dat je hier ook een brief over hebt geschreven, gezien je het er niet mee eens bent. Hier kan inderdaad enige tijd overheen gaan. Ik verwacht dat jij spoedig een antwoord zult krijgen van jouw per brief ingediende klacht.

Ik hoop dat je zo in ieder geval meer duidelijkheid hebt. Mocht ik je op dit moment met andere vragen kunnen helpen, dan ben ik er uiteraard altijd voor je!

Beste Evy, Jammer dat ik nogmaals van jullie krijg te horen dat ik de waterschade aan de telefoon heb veroorzaakt. Nogmaals wordt ik door jullie vals beschuldigd. Ongelooflijk. Geen woorden voor. Het is een XR toestel (waterdicht trouwens) en dit toestel heb ik van jullie als vervanging gekregen. Ik heb een goed werkend toestel ingeleverd welk nooit met water of vocht in aanraking is geweest. Ik heb van jullie een een ander toestel gekregen. Bewijs maar eens dat ik van jullie een goed toestel heb gekregen. 

Ik heb een klachtenbrief ingestuurd - helaas nu al 4 weken geleden en tot op heden niks gehoord. 

Ik heb jullie directeur een bericht gestuurd (Tisha van Lammeren). Maar helaas ook hier geen antwoord op ontvangen. 

Ik heb geen woorden voor hoe slecht t mobile met mij omgaat. Ik ga nu verder met het inschakelen van de rechtsbijstand. Ik laat het hier niet bij zitten. Ik wil rechtvaardigheid. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @opgelicht door t mobile 

Ik begrijp dat je meer duidelijkheid wilt hebben. Ik heb je case doorgenomen en zie dat het vervangende toestel dat je hebt ontvangen een gloednieuwe toestel van Apple was zonder vochtschade dus geen refurbished toestel. Zoals Evy hierboven heeft aangegeven kun je altijd een second opinion aanvragen bij Apple mocht je dat willen. Ik hoop dat ik je iets meer achtergrondinformatie heb kunnen geven. 

Reageer