Beantwoord

Ophalen gerepareerd toestel door derden.

• 16 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Mag ik mijn gerepareerde toestel op laten halen door iemand met hetzelfde adres, als ik bijvoorbeeld de bevestiging van de repaircase en een handtekening/kopie ID ofzo meegeef?
Alvast bedankt 🙂
icon

Beste antwoord door Hajar 17 augustus 2016, 16:25

Hi Olivier,

Welkom op ons Forum!

Goede vraag. Heb je de mogelijkheid om langs de T-Shop te gaan waar je toestel kan ophalen? Zij kunne je het beste zeggen of het nodig is om zelf te gaan of om iemand anders te sturen. Als je aangeeft bij welke T-Shop je langs gaat dan kan ik ze ook voor je bellen en het vragen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Olivier,

Welkom op ons Forum!

Goede vraag. Heb je de mogelijkheid om langs de T-Shop te gaan waar je toestel kan ophalen? Zij kunne je het beste zeggen of het nodig is om zelf te gaan of om iemand anders te sturen. Als je aangeeft bij welke T-Shop je langs gaat dan kan ik ze ook voor je bellen en het vragen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. 🙂

Ik heb de zelfde vraag wil graag toestel door vriendin laten halen aangezien ik tot 5uur en tmobile shop in emmen dan dicht gaat 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @christianbos123 

Hajar geeft hierboven al het juiste antwoord! Ik raad je aan om even te bellen met te T-Shop waar je telefoon geleverd is om aan te geven dat je vriendin het toestel komt ophalen. Hier zit wel vaak een ID check aan verbonden dus ik kan je het niet met zekerheid zeggen of dit mogelijk is.

Laat je even weten of het is gelukt?  :grinning:

Reageer