Vraag

Opladen LG Optimus Black

  • 23 januari 2012
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Hallo,



Ik heb dit toestel nu 4 dagen en sinds vandaag heb ik een vreemd verschijnsel:



  • Wanneer ik de telefoon oplaad (via stopcontact of USB poort van PC) geeft de batterij indicator niet meer aan dat hij aan het laden is. Gisteren nog wel.
  • Ik kan niet meer connecten met mijn PC. Dit verschijnsel is gelijkertijd met het bovenste opgetreden


Het toestel laadt dus wel op, maar dit is niet zichbaar meer. Volgens mij is er geen update gedaan. De software welke er op staat is V10e.

Ik ben al eens teruggegaan naar de fabrieksinstellingen, maar dit werkte niet.



Heeft er iemand een idee?

1 reactie

@boldenzi

Ik heb in het systeem gezet dat je vanaf de vierde dag dat je het toestel hebt ontvangen problemen heeft met opladen en dat het toestel koppelen aan de computer ook niet werkt. Je dient hiervoor contact op te nemen met de T-Mobile Klantenservice. Zij helpen je dan direct aan een oplossing voor het defect van het toestel. Je kan de T-Mobile Klantenservice bereiken via telefoonnummer 06 - 2400 1200.

Reageer