Beantwoord

Opladen & Touchscreen, beiden werkt niet goed!

• 16 juni 2014
  • 2 reacties
  • 240 Bekeken

Beste lezer,

Sinds 2 dagen laadt mijn telefoon niet meer op, alleen als de telefoon helemaal is uitgeschakeld. Ik heb diverse opladers en bij alle laders hetzelfde probleem.
Daarnaast werkt mijn touchscreen niet altijd meer even goed, vaak moet ik de telefoon opnieuw opstarten om alles weer werkend te krijgen.
De telefoon heb ik nu inmiddels 3,5 maand, is hier iets aan te doen en valt dit nog binnen de garantie?

Met vriendelijke groeten,
Cindy
icon

Beste antwoord door Chris076 18 juni 2014, 11:39

Hallo Cindy,

Welkom hier op het Forum!

Vervelend dat jouw toestel niet werkt zoals je verwacht :(
Ik raad je aan om het toestel helemaal naar de fabrieksinstellingen terug te zetten en daarna te controleren of je deze problemen nog ervaart. Het is wel gek dat het toestel niet oplaadt wanneer deze aanstaat bijvoorbeeld. Ook het scherm wordt dan gereset en als er iets softwarematigs is dan kan dit het probleem oplossen. Als daarna het probleem niet is opgelost kun je gebruik maken van de garantie op de telefoon. Je kunt een reparatiemelding maken via jouw My T-Mobile pagina, je krijgt dan informatie hoe je het toestel ter reparatie kunt aanbieden. Wanneer je nog vragen hebt horen wij dit graag van je , we helpen je er graag mee! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Dit valt gewoon onder de garantie de combinatie van problemen duid toch wel op een probleem met het toestel en niet met de lader.... Het beste kun je dan ook een reparatie aanvragen via de site of de klantenservice (als de site niet goed werkt)
Reputatie 6
Hallo Cindy,

Welkom hier op het Forum!

Vervelend dat jouw toestel niet werkt zoals je verwacht :(
Ik raad je aan om het toestel helemaal naar de fabrieksinstellingen terug te zetten en daarna te controleren of je deze problemen nog ervaart. Het is wel gek dat het toestel niet oplaadt wanneer deze aanstaat bijvoorbeeld. Ook het scherm wordt dan gereset en als er iets softwarematigs is dan kan dit het probleem oplossen. Als daarna het probleem niet is opgelost kun je gebruik maken van de garantie op de telefoon. Je kunt een reparatiemelding maken via jouw My T-Mobile pagina, je krijgt dan informatie hoe je het toestel ter reparatie kunt aanbieden. Wanneer je nog vragen hebt horen wij dit graag van je , we helpen je er graag mee! 🙂

Reageer