Beantwoord

pakbon/aankoop bewijs

  • 24 april 2018
  • 2 reacties
  • 575 Bekeken

ik moet me telefoon terug brengen wegens reparatie maar ik ben mij pakbon kwijtgeraakt wat moet ik nu doen
icon

Beste antwoord door Jaimy 25 april 2018, 12:32

Hoi Chams00,

Daar kunnen wij je uiteraard mee helpen!

Gaat het om het Samsung toestel dat je destijds bij Websend hebt besteld? In dat geval kun je namelijk de factuur bij hen opvragen, omdat zij de verkopers van het toestel zijn. Wij hebben in dit geval de factuur niet in onze bezitting, maar ik weet zeker dat zij je netjes gaan helpen aan de bon, zodat je jouw toestel zo snel mogelijk ter reparatie aan kunt bieden!

Heb je meer vragen, let me know. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Staat er niets in jouw account over aankoop gsm. Misschien kan dat ook als bewijs dienen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Chams00,

Daar kunnen wij je uiteraard mee helpen!

Gaat het om het Samsung toestel dat je destijds bij Websend hebt besteld? In dat geval kun je namelijk de factuur bij hen opvragen, omdat zij de verkopers van het toestel zijn. Wij hebben in dit geval de factuur niet in onze bezitting, maar ik weet zeker dat zij je netjes gaan helpen aan de bon, zodat je jouw toestel zo snel mogelijk ter reparatie aan kunt bieden!

Heb je meer vragen, let me know. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag!

Reageer