Beantwoord

Pakbon kwijt

• 26 november 2015
  • 2 reacties
  • 223 Bekeken

goedendag,

ik ben mijn pakbon van mijn toestel kwijt. de verzekering vraagt om de pakbon. is er een manier waarop ik deze kan bemachtigen?

ik heb ondertussen al wat rondgezocht maar nergens in my t-mobile lees ik hier wat over.

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door HarryMe 27 november 2015, 11:06

Goedemorgen joepsmit98, welkom!
De pakbon (aankoopbewijs/ ontvangstbewijs) kun je opvragen bij de aanbieder waarvan je je telefoon ontvangen hebt.
Zoek eventueel op de site van de aanbieder (Belcompany/ Media Markt bijv.) of neem contact op met hun klantenservice.

Als je je toestel via T-Mobile hebt aangeschaft kun je naar een T-Shop gaan, of via de klantenservice een nieuwe pakbon aanvragen!

Grt
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Goedemorgen joepsmit98, welkom!
De pakbon (aankoopbewijs/ ontvangstbewijs) kun je opvragen bij de aanbieder waarvan je je telefoon ontvangen hebt.
Zoek eventueel op de site van de aanbieder (Belcompany/ Media Markt bijv.) of neem contact op met hun klantenservice.

Als je je toestel via T-Mobile hebt aangeschaft kun je naar een T-Shop gaan, of via de klantenservice een nieuwe pakbon aanvragen!

Grt
@ Joep

Het antwoord van @HarryMe klopt helemaal, hij maakt me het wel erg makkelijk! 😉 Is het inmiddels gelukt om de pakbon te bemachtigen? Stuur mij anders even een privébericht met het IMEI-nummer waar het om gaat. Kleine aanvulling: als je jouw abonnement telefonisch of online hebt verlengd dan ontvang je een pakbon (wordt immers thuis afgeleverd). Bij een order in een van onze T-Shop's ontvang je geen pakbon, maar is je kassabon het officiële aankoopbewijs.

Ik zoek het dan graag verder voor je uit, zodat je zo snel mogelijk beschikt over de pakbon. Laat het dus maar even weten!

Reageer