Beantwoord

Polisnummer toestelverzekering

• 25 januari 2017
  • 1 reactie
  • 373 Bekeken

Waar kan ik mijn polisnummer vinden als ik dat formulier niet meer heb van de toestel verzekering?
icon

Beste antwoord door MichelD4 26 januari 2017, 00:07

Beste daphne peeterss,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Vervelend, dat je jouw polisnummer omtrent je toestelverzekering kwijt bent of niet direct kunt vinden.
Je polisnummer staat vermeld op het polisblad (via email of de gewone post) die je hebt ontvangen vanuit ACE Verzekeringen, de verzekeraar die namens T-Mobile de toestelverzekeringen levert.

Helaas, kan T-Mobile jouw niet helpen bij je polisnummer, aangezien ACE geheel zelfstandig werkt, en je dus ook bij hen het toestelverzekering bent aangegaan.
T-Mobile is niets meer dan een tussenpersoon, die de toestelverzekeringen namens ACE aanbiedt voor hun klanten.

Ik adviseer je daarom ook, om direct contact op te nemen met de klantenservice van ACE, aangezien zei jouw kunnen helpen met vragen over je polis, en natuurlijk met je polisnummer.
Het telefoonnummer van ACE is: 0348 - 46 28 13
Bereikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 9:00 en 20:00 uur

In de goed hoop je hiermee geholpen te hebben.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Beste daphne peeterss,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Vervelend, dat je jouw polisnummer omtrent je toestelverzekering kwijt bent of niet direct kunt vinden.
Je polisnummer staat vermeld op het polisblad (via email of de gewone post) die je hebt ontvangen vanuit ACE Verzekeringen, de verzekeraar die namens T-Mobile de toestelverzekeringen levert.

Helaas, kan T-Mobile jouw niet helpen bij je polisnummer, aangezien ACE geheel zelfstandig werkt, en je dus ook bij hen het toestelverzekering bent aangegaan.
T-Mobile is niets meer dan een tussenpersoon, die de toestelverzekeringen namens ACE aanbiedt voor hun klanten.

Ik adviseer je daarom ook, om direct contact op te nemen met de klantenservice van ACE, aangezien zei jouw kunnen helpen met vragen over je polis, en natuurlijk met je polisnummer.
Het telefoonnummer van ACE is: 0348 - 46 28 13
Bereikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 9:00 en 20:00 uur

In de goed hoop je hiermee geholpen te hebben.

Reageer