Beantwoord

Polisnummer vergeten

Mijn mobiel heeft zwemles gehad en ik kan nergens mijn ace verzekeringsnummer vinden, nu dacht ik misschien kan ik het nummer vinden op mijn contract maar nu weet ik het wachtwoord niet meer op het contract te openen.

waar zou ik het verzerkeringsnummer kunnen vinden? Hoe kom ik achter het wachtwoord van mijn contract?
icon

Beste antwoord door Chris076 24 juli 2014, 10:00

Hallo Niek ,

Vervelend dat jouw toestel gezwommen heeft :(
Jouw verzekeringsnummer kun je terugvinden op het contract dat je hebt gekregen van de verzekeraar. Dit staat niet op het contract van T-Mobile. Wij hebben dit nummer ook niet in onze systemen opgeslagen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de verzekeraar via 0348 - 46 28 13 , zij kunnen je helpen hiermee.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hallo Niek ,

Vervelend dat jouw toestel gezwommen heeft :(
Jouw verzekeringsnummer kun je terugvinden op het contract dat je hebt gekregen van de verzekeraar. Dit staat niet op het contract van T-Mobile. Wij hebben dit nummer ook niet in onze systemen opgeslagen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de verzekeraar via 0348 - 46 28 13 , zij kunnen je helpen hiermee.
Reputatie 5
Wellicht kun je het verzekeringsnummer ook vinden bij een afschrijving door Ace op je bankafschrift?

Reageer