Beantwoord

Prijsopgave reparatie iPhone slaat nergens op

• 12 juli 2017
  • 7 reacties
  • 340 Bekeken

Beste T-mobile,

Het scherm van mijn iPhone 6s reageerde niet meer. Opgestuurd en nu krijg ik de smoes dat het geen garantie is, want vocht schade. Amehoela! Ik ben hartstikke zuinig op mijn toestel en hij is zeker nog nooit nat geweest. Afijn, ik heb direct gereageerd per mail, maar kom er nu achter dat het een noreply mailadres is. Kon ik op mijn oude iphone moeilijk zien... Maar dan komt het... ik kan nergens, maar dan ook echt nergens terugvinden, hoe ik contact op kan nemen om meer uitleg te krijgen over mijn reparatie? Het zou heel fijn zijn als hier via deze weg antwoord op zou kunnen krijgen.

Alvast dank!

Hierbij nog mijn reactie op de mail met prijsopgaaf:

Beste Hans,

Bedankt voor de prijsopgaaf, maar ik ga hier absoluut niet mee akkoord. Zoals jullie technici aan het toestel hebben kunnen zien ben ik zeer zuinig met mijn telefoon. Het toestel is op geen enkel moment met vocht in aanraking gekomen, dus jullie conclusie bevreemd mij zeer.

Uit de foto's kan ik niet opmaken of het hier om onherstelbare vochtschade gaat, wellicht kunnen jullie dit voor mij nog verduidelijken. Daarbij blijf ik wel bij het feit, dat het toestel nooit in aanraking is geweest met vocht, dus bij mij rijst het vervelende vermoeden dat hier iets anders aan de hand is.

Aangezien ik mij niet kan vinden in jullie korte en in mijn ogen totaal misplaatste conclusie ga ik niet akkoord met welke kosten dan ook. Ik zie een uitgebreidere uiteenzetting of een verduidelijking van hetgeen geconstateerd, graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Dennis Kroon
icon

Beste antwoord door David 13 juli 2017, 13:47

Hey Dennis,

Goed dat je even aan de bel trekt, het is jammer dat het om een vervelende reden is!