Vraag

problemen iPhone 8 Plus

• 27 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 1023 Bekeken

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengt en heb gekozen voor de iPhone 11 pro max. Aan de verkoper heb ik aangegeven dat mijn iPhone 8 Plus soms slecht of geen internet heeft en ook kan ik soms niet bellen of valt het gesprek weg. Bij het vervangen van mijn telefoon gaat de oude naar mijn vriendin, zij wilde proberen of het met haar simkaart ook problemen gaf, zelf was ik ook al een keer naar T-Mobile geweest en het probleem van mijn telefoon aangegeven hierop is mijn simkaart vervangen maar dit gaf niet het het gewenste resultaat.

Tijdens het gesprek met de verkoper zei hij dat ik tot december de tijd had om terug te komen voor reparatie (garantie). mijn vriendin heeft de telefoon een week later ter reparatie aangeboden hierop zei de verkoper dat de garantie 2 dagen verlopen was maar het zou goed komen.

Mijn vriendin kreeg een mail met de opties voor reparatie maar dan niet onder garantie er moet 526,37 euro omruilkosten betaald worden.

Ik ben altijd erg zuinig op mijn telefoon en zit altijd in een hoes met screenprotector, verder lees ik op het forum van T-Mobile dat de iPhone 8 problemen heeft zoals ik heb beschreven hierboven.

ik vindt echt niet kunnen om 2 dagen na de garantie zo te reageren ook lijkt mij niet dat een telefoon van ruim 800 euro na 2 jaar is afgeschreven.

met vriendelijke groet,

Edwin Rob

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Edwin1966 Welkom in de community van T-Mobile.

De garantie was toch nog niet verlopen?

Als de telefoon niet goed werkt en er geen schade is gemaakt door de eigenaar zijn ze verplicht om hem onder de garantie te maken.

Hebben ze ook verteld wat er mis is met het toestel?

Groetjes!

Sorry voor de late reactie, de garantie  was 2 dagen verlopen. toen ik mijn telefoon ging verlengen en een nieuwe heb aangeschaft heb ik aangegeven dat de iphone 8 soms uitviel tijdens een gesprek of ik kon niet bellen en ook het internet was soms slecht.

Ik heb op diverse internet sites gelezen dat sommige iphone 8 plus hiervan last hebben en die van mij heeft precies deze kuren.

ik vind het echt niet kunnen dat ze je zo wegsturen met een defecte telefoon van 2 jaar oud.

er is niet verteld wat er mis is met de telefoon.

Ik hoop eigenlijk dat er ook van T-mobile een reactie komt.

met vriendelijke groet,

Edwin

Reputatie 5
Badge +4

Hi@Edwin1966 

Dit ben ik direct voor jou gaan uitzoeken! Ik snap je vraagtekens bij deze situatie en ik wil dit graag verder voor je uitzoeken. Ik heb je situatie dan ook intern doorgezet en ik verwacht dat ik hier vandaag of morgen een antwoord voor heb. 

Zodra ik iets weet laat ik van me horen! 

Reageer