Beantwoord

Problemen met chubb verzekering

• 20 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 2441 Bekeken

Hallo.

ik ben al een aantal jaren tevreden klant van tmobile.
Ieder nieuw toestel verzeker ik ook via hun. Momenteel ben verzekerd bij chubb.
Iedere maand betaal ik netjes mijn rekening. Ik ben 1x te laat geweest, kreeg een sms’je met iDeal link en heb dit direct betaald. Ik loop dus volledig gelijk met betalingen. Ik kreeg vervolgens een e-mail dat ik een betalingsachterstand had, heb hierop gereageerd met bewijzen van afschriften e.d.
Toen werd er weer een maand teveel afgeschreven van mijn rekening en heb ik deze teruggeboekt. Ik heb ze gebeld en zij gaven aan dat het weer klopte.
Nu krijg ik zojuist een e-mail van een incasso bureau of ik even €47,25 wil betalen?! (Normale premie is €10,95).

Kunnen jullie mij hier advies over geven hoe ik dit kan oplossen? Ik betaal altijd mijn premie en ga dan niet ineens zoveel betalen!
icon

Beste antwoord door Hajar 21 augustus 2019, 14:03

hI @silvia13

Ik begrijp je verwarring. Alle betalingen lopen via de verzekering Chubb dus wij hebben daar geen inzicht in. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met Chubb en daar je klacht kenbaar maken. Op deze pagina kun je contact opnemen. Ik hoop dat je zo verder komt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
hI @silvia13

Ik begrijp je verwarring. Alle betalingen lopen via de verzekering Chubb dus wij hebben daar geen inzicht in. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met Chubb en daar je klacht kenbaar maken. Op deze pagina kun je contact opnemen. Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer