Vraag

Problemen met usb-kabel Iphone 5

Reputatie 2
Vandaag de Iphone 5 via AMP-logistics ontvangen. Helaas kom ik zojuist  tot de ontdekking dat het toestel niet oplaad via de meegeleverd kabel.

Wat werkt wel:
Het toetsel laadt wel op via de Ipad-lader en de I-phone 4-lader.
Wat werkt niet:
Opladen via usb-poortcomputer (en dus ook het synchroniseren via computer met Itunes) en bijgeleverde lader

Via de gebruikersgroep van Apple gevonden dat meerdere klanten hier een probleem mee hebben.
https://discussions.apple.com/thread/4326244?start=75&tstart=0

Aangezien ik het toetsel via de webshop van T-mobile heb besteld en ontvangen verzoek ik hierbij om een nieuwe kabel.
Of dien ik met het toestel naar de T-mobile-shop te gaan?

12 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Wesley79
Een T-Mobile shop zal hetzelfde doen als een T-Mobile moderator of een iemand van de klantenservice. De kabel is een accesoire en daar heb je 1 jaar garantie op en dit soort verzoeken gaan dan via de reparatieafdeling.
Reputatie 5
Ik heb wat rondgekeken her en der...
Ben bang dat dit een druk draadje gaat worden de komende dagen!
T-M kan beter maar vast wat dozen met kabeltjes bestellen 😞
Reputatie 2

Hoi Wesley79
Een T-Mobile shop zal hetzelfde doen als een T-Mobile moderator of een iemand van de klantenservice. De kabel is een accesoire en daar heb je 1 jaar garantie op en dit soort verzoeken gaan dan via de reparatieafdeling.

@ iamPunk: Dank voor je antwoord!
Maar hoe krijg ik contact met de reparatieafdeling?
Reputatie 5
Badge +13
Ik heb na het bericht van edro ook eens rond gesnuffeld en zie dit probleem inderdaad veel voorkomen. :(

Je kunt wachten tot een T-Mobile moderator je topic oppakt maar hou wel rekening met een verwerkingstijd hier op het forum. Het zal zowiezo na het weekend worden. De T-Mobile moderator, klantenservice maken het verzoek voor je aan en onnodig doorverbinden naar de reparatieafdeling is niet nodig.

Kun je niet wachten bel dan maandagochtend om 8 uur naar de klantenservice. Maar laat het dan ook weten in dit topic zodat een T-Mobile moderator niet onnodig tijd aan je topic besteed.
Hoe krijg je een iphone 5 binnen als de nieuwe lading morgen pas binnenkomt?
Reputatie 5

Hoe krijg je een iphone 5 binnen als de nieuwe lading morgen pas binnenkomt?

Ik begrijp je vraag niet.
Wat bedoel je precies?
Het gaat in dit topic over de usb kabel
Reputatie 5
Badge +13
@jal
Je ontvangt een bericht dat het toestel naar de shop is en zodra het toestel daar is zal je worden gebeld door iemand van de shop.
Heb je het telefonisch of online besteld dan zal je een email krijgen van AMP om een afleverafspraak te maken.

Zoals edro aangeeft voortaan graag on topic reageren. Zie je geen topic waar je vraag het beste thuis hoort maak dan gewoon een nieuw topic aan.
Reputatie 2
Dan wacht ik tot de moderator mijn call heeft opgepakt.
B.v.d.
Reputatie 2
Op welke termijn kan ik  een (re)actie verwachten?
Reputatie 2
Heb tot op heden geen reactie mogen ontvangen!
Ik zou graag een terugkoppeling ontvangen!
b.v.d.
Afgelopen maandag 29-10 mijn iPhone 5 afgehaald. Gisteravond wilde ik via iTunes (dus via het meegeleverde USB-kabeltje) mijn telefoon registreren. Dit alles was geen probleem en ook het opladen is bij mij geen probleem. Het kabeltje werkt perfect. Maar...

Toen ik de kabel uit mijn laptop wilde halen (het is geen macbook) kwam ik bedrogen uit. De kabel zit muurvast en als ik deze kabel er met grof geweld uit trek dan trek ik gegarandeerd of mijn USB-poort of mijn iPhone lader aan flarden. Nu heb ik gelezen dat deze nieuwe lightning-kabels zich steviger vastgrijpen in de poort door de diepere inkepingen in de USB-stekker.

Iemand tips hoe ik zonder mijn usb-poort of kabel kapot te trekken de kabel uit mijn laptop kan krijgen?
Reputatie 1

Afgelopen maandag 29-10 mijn iPhone 5 afgehaald. Gisteravond wilde ik via iTunes (dus via het meegeleverde USB-kabeltje) mijn telefoon registreren. Dit alles was geen probleem en ook het opladen is bij mij geen probleem. Het kabeltje werkt perfect. Maar...

Toen ik de kabel uit mijn laptop wilde halen (het is geen macbook) kwam ik bedrogen uit. De kabel zit muurvast en als ik deze kabel er met grof geweld uit trek dan trek ik gegarandeerd of mijn USB-poort of mijn iPhone lader aan flarden. Nu heb ik gelezen dat deze nieuwe lightning-kabels zich steviger vastgrijpen in de poort door de diepere inkepingen in de USB-stekker.

Iemand tips hoe ik zonder mijn usb-poort of kabel kapot te trekken de kabel uit mijn laptop kan krijgen?

"I got mine stuck as well. I noticed that if you slightly wiggle the cable up, you can hear the two metal prongs inside the USB port detach, and you can then pull it out.  Be careful as repeating this several times will most likely weaken the USB port.  The easiest way to fix this issue is to buy a short USB extension to use with it and wait for the replacement program."
https://discussions.apple.com/thread/4321665?start=45&tstart=0

Reageer