Nu krijg ik bericht dat me toestel kon ophalen bij de shop. Blijk het een refubished toestel. Ik heb geweigerd dit toestel aan te nemen op basis van de wet dat een toestel die binnen 2 jaar kapot gaat waarvan de oorzaak bij tmobile dus ligt. Dat ik mijn eigen toestel of een nieuwe toestel moet krijgen. Nu word ik van het kastje naar het muurtje gestuurd en bij de klachten afdeling moet zijn. Ik zeer teleurgesteld in tmobile. Ik heb hier meerdere abo lopen bij tmobile en ben al meer dan 15 jaar al een trouwe klant.
Er zijn meerdere uitspraken (Europese hof en Breda 2016) dat de verkopende partij een nieuw toetsel moet aanbieden inplaat van een refubished omdat deze bestaat uit verschillende onderdelen die vervangen zijn.
Ik hoop dat dit intern wordt doorgezet en dat ze toch met een oplossing komen.
Beste antwoord door David
Hoi Semmmmmmmmm,
Erg spijtig om te lezen dat je problemen ervaart met jouw iPhone 8! Ik zie in ons systeem dat je gisteren met een collega van de afdeling reparaties hebt gesproken en zij heeft je hier verdere informatie over gegeven. Ik vertrouw erop dat zij je alle benodigde info heeft meegedeeld. Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je natuurlijk!
Bekijk origineel
Erg spijtig om te lezen dat je problemen ervaart met jouw iPhone 8! Ik zie in ons systeem dat je gisteren met een collega van de afdeling reparaties hebt gesproken en zij heeft je hier verdere informatie over gegeven. Ik vertrouw erop dat zij je alle benodigde info heeft meegedeeld. Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je natuurlijk!