Vraag

"reparatie"

• 5 oktober 2011
  • 11 reacties
  • 740 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 16 reacties
Goededag,
Ik heb zojuist mijn blackberry 9700 weer ontvangen na reparatie.

Hij was opgestuurd omdat ik sporadisch een wit scherm kreeg of verkleuringen wanneer ik mijn telefoon uit standby haal. Op de reparatiebrief is te zien dat het geupdate is(maar nog steeds zelfde versie?!) en dat het probleem opgelost is. NIET dus, mijn vraag is wat nu? Opnieuw opsturen of een klacht indienen?
BVD

11 reacties

Reputatie 6
Kml welkom ik raad je aan het toestel opnieuw optesturen met de melding dat het nog niet goed is gemaakt dat het nog steeds voorkomt
Reputatie 2
Kml welkom ik raad je aan het toestel opnieuw optesturen met de melding dat het nog niet goed is gemaakt dat het nog steeds voorkomt

Dank je, Ik ben bereid dat te doen, maar wil niet het risico lopen dat het defect niet gezien wordt en weer 2 a 3 weken te wachten. Heb dan ook aangegeven dat het goed getest moet worden maar tevergeefs.

Toch bedankt
Hee kml,

Kleine tip:

ik heb toevallig laatst lucht gekregen van een snellere manier voor reparatie van je telefoon. Bij T-mobile zal je het minimaal weer 2 weken kwijt zijn.
Ik zijn 2 BB centrums in Nederland die je BB op basis van je toestel op garantie repareren. Deze zijn meestal nog dezelfde dag klaar. Nadeel is alleen dat ik niet precies weet waar die BB centrums zitten. Maar het is het googlen waard.

Succes ermee..
Reputatie 2
Hee kml,<br />
<br />
Kleine tip:<br />
<br />
ik heb toevallig laatst lucht gekregen van een snellere manier voor reparatie van je telefoon. Bij T-mobile zal je het minimaal weer 2 weken kwijt zijn.<br />
Ik zijn 2 BB centrums in Nederland die je BB op basis van je toestel op garantie repareren. Deze zijn meestal nog dezelfde dag klaar. Nadeel is alleen dat ik niet precies weet waar die BB centrums zitten. Maar het is het googlen waard.<br />
<br />
Succes ermee..

btw, het probleem alleen maar erger geworden, nou heb ik niet alleen een wit scherm maar ook zwart en het is vaker.

@JurreN

Bedankt voor de tip maar heb gegoogled en heb die centra helaas niet kunnen vinden. MOD?
Reputatie 2
Heb klanten service maar weer gebeld en zij wisten niks over die 2 bb centra. Dus er zat niets anders op dan nog een keer terugsturen werd wel aangegeven dat het 6 weken kan duren. Dus dat wordt in totaal 8 weken internet betalen zonder dat ik het kan gebruiken op me goedkope telefoontje.

Ben benieuwd of ik hem alweer ongerepareerd terugkrijg.

Toch bedankt voor de reacties
Reputatie 6
Kmi

ik hoop voor je dat nou alles een keer inorde is als die straks terug is ik hoor het wel van je
Reputatie 2
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 6-10-2011 22:27:06
Order - Bevestigd 6-10-2011 22:27:07
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 11-10-2011 10:48:02
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 11-10-2011 10:48:03
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 12-10-2011 8:32:32
Reparatie repair center - In behandeling 12-10-2011 10:28:56
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 12-10-2011 13:16:57
Reparatie repair center - Reparatie afgebroken 12-10-2011 13:16:57
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 13-10-2011 9:29:42
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst 13-10-2011 9:29:43

Dit keer dus wel naar engeland.. Best jammer dat ze daar niet de eerste keer achter kwamen....
Reputatie 2
Heb zojuist een pakketje binnengekregen. Dus een nieuwe telefoon maar nog wel met zelfde imei en ping dus alleen buitenkant vervangen misschien?
maar in ieder geval 21 dagen kwijt geweest hiervoor nog ongeveer 14 dagen en nu maar hopen dat hij goed blijft... Trouwens mijn geheugenkaartje is gestolen:p
ik heb hem wel ingeleverd maar niet terugekregen
Reputatie 2
Wit scherm komt nog steeds voor!!! minder vaak dus ik zie wel hoe t uitloopt.. ben het echt helemaal meer dan zat
Reputatie 2
Aan dit forum heb ik dus ook niks, dus voor mijn part mag dit topic gesloten worden!
Reputatie 5
@Kml

Mijn excuses voor de late reactie. Het is erg druk op het moment. Omdat je toestel nu al voor een derde keer ter reparatie is aangeboden raad ik je aan om contact op te nemen met de afdeling Repair&Retour. Zij kunnen in dit geval een omruil voor je inplannen.

Reageer