Beantwoord

Reparatie aanmelden lukt niet

  • 29 november 2017
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

Dag,

Ik probeer al 2 weken mijn telefoon aan te melden voor reparatie en krijg steeds een technische fout error. Ik heb afgelopen donderdag de klantenservice gebeld en de medewerker kreeg dezelfde error. Ze had het aangemeld bij een collega en ik zou een email ontvangen met het verdere verloop. Aangezien ik zaterdag nog steeds geen email had ontvangen en er haast bij is, heb ik gebeld met de klantenservice. Deze medewerker kon alleen zien dat ik gebeld had, maar niet dat het ook daadwerkelijk was doorgezet. Deze medewerker heeft een bericht aangemaakt voor de collega van donderdag om mij de stand van zaken te vertellen. Ik ben niet gebeld en heb ook geen mail ontvangen.

Zojuist heb ik via de chat contact opgenomen met het ontzettend onbevredigend resultaat. De medewerker heeft de chat gewoon afgerond zonder antwoord te geven
icon

Beste antwoord door David 30 november 2017, 12:16

Hoi I82,

Zonde dat het aanmelden van jouw toestel zo moeilijk gaat! :S Ik denk ook zeker niet dat het de bedoeling van mijn collega was om de chat zomaar af te sluiten. Als de verbinding hapert, dan kan dit wel eens gebeuren. Sorry dat je hierdoor, logischerwijs, achterbleef met een onbevredigend gevoel.

Om gewoon even voor de zekerheid alles uit te sluiten: Heb je het online aanmelden ook al eens geprobeerd met een andere browser? In sommige gevallen wil dit namelijk ook nog wel eens effect hebben. De kans is groot dat je dit natuurlijk al hebt getest, maar ik wil het toch nog even aanstippen.

Om een toestel zelf aan te melden voor reparatie hebben we het online formulier en het afgeven van het toestel in de winkel, een formulier mailen is dan ook niet mogelijk. Ik ga in dit geval contact opnemen met de collega's die je eerder hebt gesproken om te kijken wat de status van het verzoek is. Probeer het in ieder geval nog even online, je weet nooit of het iets tijdelijks was en het alsnog werkt.

Ik laat het weten als ik een reactie heb en mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.
Bekijk origineel

5 reacties

Beste I82,

Hierbij ontvang je de inhoud van het chatgesprek dat we vandaag hadden.

Met vriendelijke groeten,
Taniuska
Klantenservice T-Mobile



Hallo, ik ben Taniuska. Wat kan ik voor je doen vandaag?
I82: Hallo Taniuska, ik probeer al 2 weken mijn telefoon aan te melden voor reparatie
I82: Kom niet door de website heen en heb afgelopen donderdag gebeld
I82: Lukte de medewerker ook niet. Medewerker heeft collega gevraagd reparatie aan te melden en ik zou een email ontvangen met het verdere verloop
I82: Geen mail ontvangen. Ik heb zaterdag gebeld en klantenservice medewerker zou verzoek aanmaken voor de collega die ik donderdag gesproken had
I82: Er is geen contact met mij opgenomen
I82: Aangezien ik nog binnen de 6 maanden termijn wil vallen is er enige haast bij
Taniuska: Goedemiddag
Taniuska: Ik begrijp dat het niet lukt om de reparatie aan te malden
Taniuska: Heeft u misschien nagedacht om uw toestel in de winkel achter te laten ?
I82: Er is geen winkel in de buurt
Taniuska: Mijn collega"s kunnen het ook voor u opsturen en aanmelden
I82: Dat is dus geen optie
I82: Kunt u het voor mij aanmelden
I82: Of controleren wat de status is van mijn verzoek van vorige week
I82: ?
’I82’ verbinding verbroken (’Afgerond door T-Mobile Klantenservice’).
Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Mail me gewoon een formulier ofzo.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi I82,

Zonde dat het aanmelden van jouw toestel zo moeilijk gaat! :S Ik denk ook zeker niet dat het de bedoeling van mijn collega was om de chat zomaar af te sluiten. Als de verbinding hapert, dan kan dit wel eens gebeuren. Sorry dat je hierdoor, logischerwijs, achterbleef met een onbevredigend gevoel.

Om gewoon even voor de zekerheid alles uit te sluiten: Heb je het online aanmelden ook al eens geprobeerd met een andere browser? In sommige gevallen wil dit namelijk ook nog wel eens effect hebben. De kans is groot dat je dit natuurlijk al hebt getest, maar ik wil het toch nog even aanstippen.

Om een toestel zelf aan te melden voor reparatie hebben we het online formulier en het afgeven van het toestel in de winkel, een formulier mailen is dan ook niet mogelijk. Ik ga in dit geval contact opnemen met de collega's die je eerder hebt gesproken om te kijken wat de status van het verzoek is. Probeer het in ieder geval nog even online, je weet nooit of het iets tijdelijks was en het alsnog werkt.

Ik laat het weten als ik een reactie heb en mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.
Dank, David! Andere browser werkt ook niet. En ik probeer het meerdere keren per dag. Ik had een voicemail van de medewerker van vorige week donderdag dat er blijkbaar iets mis is gegaan met haar verzoek bij de repair assistent. Ik moet nu weer opnieuw bellen...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi I82,

Geen zorgen, we gaan ervoor zorgen dat het goedkomt!

Ik zie inderdaad dat mijn collega jou heeft aangeraden even opnieuw te bellen zodat je het reparatieformulier in kunt vullen via de Repair Specialist. Heb je dit inmiddels al gedaan en zijn jullie er nu uitgekomen?

Reageer