Reparatie Chubb duurt 5 dagen

Onlangs heb ik m'n telefoon laten repareren door chubb. Ik had m'n telefoon laten vallen waardoor 1 van de 3 cameras een barst had, de glazen achterkanten ook en m'n usbc werkte ook niet helemaal goed meer (opzich viel het wel mee maar de kabel bleef niet lekker zitten). Toen ik de telefoon terug kreeg was de schade aan m'n camera en achterkant opgelost. Alleen de de kapotte usbc was erger geworden zo erg dat ik m'n telefoon nu moet opladen met een tape eraan zodat hij er niet uitvalt en m'n oortjes gebruiken of m'n aux is al helemaal geen doen dus dag muziek, hallo verveling. Na dit heb ik natuurlijk de verzekering opgebeld om dit te melden en natuurlijk valt dit onder de garantie. Alleen 1 groot probleem. De reparatie duur deze keer geen 24uur maar 5 werkdagen (dus een volle week). Ik heb gewoon wel een telefoon nodig maar een vervangend toestel willen ze absoluut niet geven. Ik vind gewoon dat ik niet er onder moet lijden omdat hun de reparatie slecht hebben uitgevoerd. Na flink wat mail contact en telefoontjes willen ze me nog steeds niet tegemoet komen. Ook t-mobile zelf gecontact die me niet "kan" (wil) helpen. Dit is natuurlijk echt waardeloos. Ondertussen al een half jaar m'n verzekering betaald + 65euro eigen risico en daar krijg ik hele slechte service voor terug. Ik heb dus momenteel geen idee wat ik hier mee aan moet. Lijkt erop dat ik dus een nieuwe telefoon kan aanschaffen voor die week reparatie en dus de verzekering die me geld hoort te besparen met schades me veel meer gaat kosten. Iedereen die dit leest adviseer ik dus niet de verzekering bij het toestel te nemen maar inplaats daarvan lekker zelf dat tientje per maand opzij te houden!

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jeremy,

Thanks voor je berichtje. Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt, maar wat een opluchting dat de reparaties wel door Chubb worden vergoed en je daar geen kosten aan hebt. Dan is het wel ontzettend fijn dat je die verzekering hebt - anders had het honderden euro's kunnen kosten!

Het klopt dan inderdaad wel dat er geen vervangend toestel wordt geregeld. Ik denk daarin graag met jou mee. Is het wellicht mogelijk om voor die 5 dagen een oud toestel te gebruiken, of een oud toestel van een vriendin(in), familielid, kennis of buurman? Veel mensen hebben echt nog wel een vorig toestel in huis verstopt, misschien zijn ze zo lief om je er eentje te lenen! Ik hoop dat het op die manier lukt, Jeremy.

Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen verder, laat het me dan gerust even weten!
Helaas is er geen oud toestel beschikbaar anders had ik echt niet moeilijk gedaan. En ik vind sowieso dat chubb dat lekker mag gaan regelen aangezien hun m'n telefoon alleen maar verder hebben gesloopt. En honderden euro's zal ook wel meevallen 😉. Was misschien paar tientjes extra kwijt zonder verzekering en het had me een hoop gezeik bespaart.

Reageer