Vraag

Reparatie HTC One M7

• 3 mei 2015
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Reputatie 1
Vorig jaar augustus heb ik mijn htc one m7 laten maken bij dynafix voor de roze camera waas. Nou goed ik krijg hem terug na 3 weken, en dan blijkt dat de roze waas weg is, maar dat als je een filmpje maakt het beeld in 100 kleuren door elkaar loopt en niet klopt. Kortgezegd, filmen is onmogelijk. Ook factoryreset helpt niet. Maar ik ga hem niet gelijk weer terug sturen en hem weer 3 weken kwijt zijn. Bovendien heb ik mijn toestel nodig. Nu is sinds afgelopen vrijdag mijn microfoon kapot, als je belt dan hoor ik wel alles goed, maar de andere kant van de lijn hoort een gillende ruis. Factory reset helpt niet, en met *#*#3424#*#* de audiotest gedaan, en ja de microfoon is kapot. Bellen gaat wel via de oordopjes, maarja die heb ik bijna nooit bij me. Kortom hij moet weer naar dynafix voor de microfoon en dus ook de camera. Maar dan ben ik dus zometeen weer 3 weken mijn telefoon kwijt, dat is 1,5 keer mijn maand bedrag, en dat is 1,5 keer 42 euro= 63 euro. Ik betaal dus 63 euro voor een dienst die ik niet kan gebruiken, want ik krijg geen leentoestel, en dus heb ik maar een simpel telefoontje zonder internet. Maar ik vind het toch wel belachelijk dat ik betaal voor een dienst, en dat ik een toestel krijg van tmobile (branded) wat niet goed functioneert. Ik betaal voor iets wat ik krijg, krijg ik dat niet, dan betaal ik ook niet. Ik word op geen enkele manier gecompenseerd, of krijg een leentoestel. Maar volgens mij gaat hier iets mis met jullie klantvriendelijkheid. Betaal jij je wegenbelasting als je geen auto hebt? Waarom betaal ik dan 6 weken voor een toestel wat ik niet heb? Ik hoop dat ik hier duidelijk maak dat ik niet te spreken ben over jullie service. Misschien was de boodschap van youp van het hek niet duidelijk, maar er klopt iets niet. Kortom hoe gaat t-mobile dit oplossen? Want jullie kunnen wel het probleem bij mij leggen dat ik dan een toestel moet lenen van vrienden ofzo, maar ik betaal jullie, dus verwacht ik iets van jullie. En dat het toestel dan van HTC is en dat jullie daar weinig aan kunnen doen intresseert mij dan geen zak. Jullie leveren het, dus jullie zijn verantwoordelijk. Ik hoop dat ik een serieus antwoord krijg. En uiteindelijk mag ik hopen dat dynafix niet nog een rekening stuurt omdat er zogenaamd sprake is van vochtschade, want die heb ik ook vaak genoeg gehoord.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Dutchless,

Heel erg jammer dat je dit allemaal zo ervaart en dat je toestel niet naar behoren werkt! :S

Wat betreft de reparatie van het toestel kan ik je helaas geen leentoestel of andere optie aanbieden dan het opnieuw opsturen van je toestel. Wij zijn niet de experts die deze reparaties uitvoeren en weten waar het probleem zit, daar kunnen we dus helaas niets voor je in betekenen. Ik stuur je nog even een privébericht om te kijken of en hoe we je onvrede nog weg kunnen nemen!

Als je verder nog vragen hebt, laat het dan weten!

Reageer