Beantwoord

Reparatie iPhone scherm

• 15 augustus 2017
  • 9 reacties
  • 1025 Bekeken

Waar kan ik voor een goede prijs mijn iPhone scherm laten repareren? Ik zie erg hoge prijzen terwijl een i phone scherm al voor 18 euro te koop is op het internet.
icon

Beste antwoord door CrisTien 15 augustus 2017, 18:35

Welkom in het Tmobile forum.
De prijzen willen nog wel eens verschillen. De prijs van €18,- is alleen voor het scherm maar dan zit het er nog niet op.

Het kost gemiddeld €80,- het heeft ook te maken met het type.
Bij de mediamarkt doen ze het ook. Vanaf €69,- voor een iPhone 4 tot €299,- voor een 7+

Google even wat het kost in de buurt van jouw woonplaats.
Als ik iets stuk heb ga ik altijd in Utrecht
http://www.gsmreparatiecentrum.nl
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Welkom in het Tmobile forum.
De prijzen willen nog wel eens verschillen. De prijs van €18,- is alleen voor het scherm maar dan zit het er nog niet op.

Het kost gemiddeld €80,- het heeft ook te maken met het type.
Bij de mediamarkt doen ze het ook. Vanaf €69,- voor een iPhone 4 tot €299,- voor een 7+

Google even wat het kost in de buurt van jouw woonplaats.
Als ik iets stuk heb ga ik altijd in Utrecht
http://www.gsmreparatiecentrum.nl
gsmreparatiecentrum vraagt 89 euro voor het scherm van de iPhon 6 Plus.. Tot nu toe het beste in de prijsvergelijking. Toch nog veel geld.De orginele productiekosten van een iPhone 6 Plus liggen tussen de 50 en 100 euro.
Reputatie 7
Badge +20
Ja heel veel geld maar een nieuwe is duurder.
In de orginele  winkel doen ze het ook op afspraak in Amsterdam/Haarlem/den-Haag
De prijzen weet ik niet. mijn iPad was stuk vorige week (aansluiting waar kabel in moet) en dat hebben ze gratis gemaakt. Volgens mij kan je online een prijsopgaven vragen.

En dan zijn er nog jongens op de markt die het doen en in stad Utrecht op vreeburg zit een klein winkeltje die ook goed werk leveren.

Er zijn ook youtupe filmpjes die je uitleggen hoe je het zelf kan doen.
Je hebt dan wel het juiste gereedschap nodig.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Peter,

Top om te zien dat CrisTien al zo goed met je mee heeft gedacht over jouw beeldscherm! Heb je al iets handigs gevonden?

Houd er wel rekening mee dat als je het bij een niet-erkende reparateur laat repareren of als je hier zelf aan knutselt, dat de garantie op jouw toestel vervalt. Dat is iets om in je achterhoofd te houden bij de reparatie van het scherm.

Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Hoe weet ik of de reparateur een erkende reparateur is. Hoe kan ik dat controleren.Iedereen noemt zich erkende reparateur. Als klant weet je niet wie wel en niet erkende Apple schermen plaatst.Graag je reactie.
Peter
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Peter,

Naast de reparatiedienst die reparaties op T-Mobile toestellen uitvoert, heeft Apple deze experts als gecertificieerd aangemerkt, dus daar kun je ook nog kijken voor een reparateur. Houd er in ieder geval rekening mee dat het zelf repareren of op de markt laten doen, sowieso geen gecertificieerde bedrijven zijn, maar dat had je vast al begrepen! 🙂

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Nee, dat had ik nog niet begrepen.Is de eerste keer dat ik dit doe. Maar het is me duidelijk. Geeft aan dat Apple graag het monopolie op de reparaties heeft zodat ze ook hieraan goed kunnen verdienen. Eigenlijk zou Apple een breukvrij scherm op de iPhone moeten maken in plaats van klanten op kosten te jagen met reparaties van gebroken schermen. Nu betaalt de klant extra voor de breukschade van zwakke Apple schermen. Zorg dat je schermen niet kunnen breken en barsten.
Laatst heb ik m'n Apple iPhone een keertje laten vallen en zat er gelijk een barst in het scherm. Daar was ik zeker niet blij mee én is zeker geen gezicht!

Toen ben ik even gaan Googlen op "iPhone reparatie Den Haag" en kwam ik de website van Fixsupport tegen. Adres even opgezocht en gewoon even binnen gelopen, de schermreparatie was tevens zo geregeld en de kosten vielen reuze mee! Wellicht interessant voor andere iPhone gebruikers? Zie iPhone reparatie Den Haag
Dat kost in Den Haag voor de iPhone 6 Plus 157 euro. Toch erg duur. Ik kan hem laten maken voor 85 euro. Bijna de helft van de prijs die u in Den Haag betaalt hiervoor. U ziet maar weer vergelijk altijd de prijzen. Dan houdt u geld over voor leukere zaken. Toch bedankt voor uw reactie!

Reageer