Beantwoord

Reparatie lg g4 duurt lang

• 20 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 180 Bekeken

Hoi
mijn toestel LG G4 is 2 weken geleden opgestuurd naar Dynafix. Het toestel is naar een externe partner van dynafix gestuurd maar Inmiddels is de status al een week lang: IN BEHANDELING. Ik heb dynafix al n mail gestuurd met de vraag hoe of wat want een week lang de status in behandeling is wel aardig lang. Tot op heden niets vernomen van Dynafix. Kan t mobile daarin wat voor mij betekenen?
icon

Beste antwoord door Sam- 23 augustus 2016, 10:48

Hey Mjve72,

Wat balen dat je toestel defect is. Het is begrijpelijk dat je deze zo snel mogelijk terug wilt hebben.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat de status is van de reparatie en ik zie dat deze nog in behandeling is. Voor de zekerheid heb ik contact opgenomen met de technische afdeling en zij geven aan dat zij ook alleen zien dat de telefoon bij de externe partner ligt. Ze doen uiteraard hun uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, we zullen nog even geduld moeten hebben. Sorry voor de vertraging.

Heb je wel een tijdelijk toestel tot je beschikking? Heb je toevallig een sim adapter nodig om je simkaart in een ander toestel passend krijgen? Anders stuur ik je er graag één op. Laat het ons weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Mjve72,

Wat balen dat je toestel defect is. Het is begrijpelijk dat je deze zo snel mogelijk terug wilt hebben.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat de status is van de reparatie en ik zie dat deze nog in behandeling is. Voor de zekerheid heb ik contact opgenomen met de technische afdeling en zij geven aan dat zij ook alleen zien dat de telefoon bij de externe partner ligt. Ze doen uiteraard hun uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, we zullen nog even geduld moeten hebben. Sorry voor de vertraging.

Heb je wel een tijdelijk toestel tot je beschikking? Heb je toevallig een sim adapter nodig om je simkaart in een ander toestel passend krijgen? Anders stuur ik je er graag één op. Laat het ons weten!
Hey Mjve72,

Hoi
thanks voor het uitzoeken
Ik zie net dat de reparatie is afgerond en dat hij nog verzendklaar gemaakt moet worden dus het schiet op;)
Reputatie 7
Badge +20
Kijk, Mjve72, dat is nog eens goed nieuws! :D

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen en of alles gefixt is?
Beste Mjve72, hoe lang is jouw lg g4 in totaal weg geweest? Die van mij is nu 2 weken weg, en het enige wat er bij Dynafix bij staat, is dat hij naar een externe reparatiedienst is.

Reageer