Beantwoord

Reparatie Oppo

  • 25 mei 2020
  • 16 reacties
  • 1021 Bekeken

Vrijdag  22 mei 2020. In de T-Mobile winkel in Leeuwarden laat ik mijn Oppo zien. voor de derde keer is mijn telefoonverbinding stuk. De specialisten kijken het toestel na. Niet te repareren. Als ik een back up maak en dan het toestel inlever, krijg ik een nieuw toestel.

Maandag 25 mei. Ik heb een back up gemaakt volgens instructie.

Bij aanmelding aan de balie wordt nu opeens gezegd, dat ze het toestel moeten opsturen en dat ik 14 dagen zonder zit. Ik protesteer maar het helpt niet. Ze zullen het toestel opsturen.

Conclusie: de belofte: nieuw toestel, is verbroken. En ik zit lang zonder mobiel. Waardeloos. Hou je aan je afspraken. Als iemand wat belooft, moet een andere medewerker zich daaraan houden!!

XXXX (nu niet beschikbaar!).

Moderator edit: geen persoonsgegevens in publieke topics posten alsjeblieft! 

icon

Beste antwoord door Evy 26 mei 2020, 12:38

Hi @jadebo20 

Excuses voor de wisselende communicatie, kan me goed voorstellen dat dit wat frustratie opwekt! Daarnaast begrijp ook dat je een werkend toestel wilt hebben en dat je ons daarvoor aanspreekt. Wél zijn we verplicht om de juiste procedures te volgen voor reparaties, omdat wij namelijk eerst de ruimte moeten hebben om het probleem te corrigeren. Vanaf hier kunnen we echter niet bepalen of het defect een fabricagefout of gebruikers-gerelateerd is. Daarvoor dient onze reparateur het toestel en het defect toch écht te analyseren.

Op deze pagina vind je alle informatie over de procedure van het reparatie proces. Uiteraard ga ik voor je duimen en hopelijk komen we snel tot een passende oplossing! Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder!

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Goedenavond,

Probeer je topic nog even te wijzigen en haal je privé gegevens weg! Dit is een openbare community...

Reputatie 6
Badge +6

Hi @jadebo20 

Excuses voor de wisselende communicatie, kan me goed voorstellen dat dit wat frustratie opwekt! Daarnaast begrijp ook dat je een werkend toestel wilt hebben en dat je ons daarvoor aanspreekt. Wél zijn we verplicht om de juiste procedures te volgen voor reparaties, omdat wij namelijk eerst de ruimte moeten hebben om het probleem te corrigeren. Vanaf hier kunnen we echter niet bepalen of het defect een fabricagefout of gebruikers-gerelateerd is. Daarvoor dient onze reparateur het toestel en het defect toch écht te analyseren.

Op deze pagina vind je alle informatie over de procedure van het reparatie proces. Uiteraard ga ik voor je duimen en hopelijk komen we snel tot een passende oplossing! Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder!

My Dynafix vraagt naar een track and trace code en een postcode.

De laatste is 8926 LB, maar de eerste?

Reputatie 7
Badge +18

Toen je de OPPO had opgestuurd heb je het verzendbewijs gekregen? Daarop staat een code van cijfers en letters begint met 3S of 2S.

Ik heb een reparatiebon gekregen. Daar staat geen code op met 3S of 2S. Case-nummer REP000000469754 . Verder het IMEI-nummer en het klantnr. (1.18610208).

Reputatie 7
Badge +18

Oh de winkel heeft hem opgestuurd? Dan hoef jij alleen maar af te wachten op de uitkomst.

Vandaag kreeg ik bericht dat ik de telefoon weer kon halen. Natuurlijk Wirdumerdijk 35. Maar: plakkaten: "Te Koop”of "te huur". Ik kon dus mijn telefoon niet daar halen. Maar waar wel???

Is dat het T-Mobile winkel adres waar je hem hebt achtergelaten?

Daar moet je dus wezen, maar zou naar nr 37 gaan, daar zit de shop volgens de website van TM.

Volgens het telefoonboek op 31.

Maar het oude t-mobile adres is geen T-Mobile adres meer. Er zitten plakkaten "Te Huur” op.

Waar is nu mijn toestel gebleven????

Ik wil mijn toestel terug. Regel het maar. Ik ben het al veel te lang kwijt. Oorzaak: T-Mobile.

Telefoonboeken zijn er al.even niet meer, toen bestond de V&D ook nog.

Maar je moet echt op Nr 37 zijn, ze zijn morgen open van 10 tot 18 uur.

https://www.t-mobile.nl/winkels/leeuwarden/wirdumerdijk

 

Lijkt me niet dat die zomaar even verhuisd is in deze tijd.

 

En dat jij je toestel een tijdje kwijt bent ligt niet aan T-Mobile maar aan dat het toestel is stuk gegaan, zal toch gerepareerd of vervangen moeten worden, je had ook zelf even naar Dynafix kunnen rijden.

Anders wil ik mijn geld terug. Als jullie niets leveren, dan ik ook niet.

En Doornekamp33: je reactie slaat nergens op. T-Mobile Leeuwarden is er met mijn toestel vandoor.

Ren er achteraan zou ik zeggen, je moet toch echt in de shop zijn voor je toestel, daar is die vandaan gegaan naar de reperateur en weer naar terug gestuurd.

Doornekamp33, oude zeur. Telefoonboeken bestaan nu op internet.

Dat zijn geen boeken, een boek is van papier.:thinking:

Maar ook die informatie kan verouderd zijn, op de T-Mobile site staan de juiste gegevens, maar vind het vreemd dat jij ergens een telefoon achterlaat en dat een week later de winkel weg zou zijn, dat had dan al aangegeven gestaan in de winkel.

 

P.S. misschien ben ik een zeur, maar oud ben ik nog niet, ben pas 49, mijn oma was oud die is 103 geworden, dus dan ben ik nog maar een broekkie zoals ze hier zeggen.:grin:

Reageer