Beantwoord

Reparatie toestel e-mail niet compleet

• 7 maart 2016
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Hallo,

Ik heb laatst mijn toestel aangemeld voor reparatie via My T-Mobile. Nu ontving ik een mail genaamd 'Bevestiging aanmelding reparatie'. Deze tekst stond er in:

"Geachte mevrouw,
Hierbij bevestigen we de aanmelding van de reparatie van jouw toestel (of accessoire). In deze e-mail leggen wij uit wat je moet doen om jouw reparatie zo snel en goed mogelijk te laten afhandelen.

In het overzicht hieronder zie je de reparatiegegevens die bij ons bekend zijn."

Vervolgens staat daaronder mijn gegevens zoals naam, telefoonnummer, adres etc., maar het getal achter het kopje reparatienummer ontbreekt.
Ook wordt er aangegeven dat er uitleg wordt gegeven in deze mail terwijl het bovengenoemde er alleen in voorkomt. Ik heb dus helemaal geen informatie over het verzenden van de telefoon. Hoe kan dit? In My T-Mobile staat toch echt aangegeven dat mijn telefoon nu klaar wordt gemaakt voor verzending en dat is dus wel goed verlopen.

Iemand hetzelfde probleem gehad, of enig idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt,
Frederike
icon

Beste antwoord door Hajar 8 maart 2016, 14:45

Hi Frederike,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je toestel gerepareerd moet worden! Ook erg vreemd dat de e-mail niet volledig is. Zou je hem via een privébericht naar mij kunnen sturen? Dan kunnen wij dit even controleren.

Ik zie dat je aanmelding succesvol is afgerond. Als het goed is heb je jouw toestel in een T-Mobile Shop in Nijmegen ingeleverd. Kan dat kloppen? Je toestel is nu bij het reparatiecentrum terecht. Een reparatie kan 2 weken duren in sommige gevallen kan het langer duren.

Ik hoop dat je snel weer gebruik kan maken van je toestel! Als je nog andere vragen hebt, let me know! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Frederike,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je toestel gerepareerd moet worden! Ook erg vreemd dat de e-mail niet volledig is. Zou je hem via een privébericht naar mij kunnen sturen? Dan kunnen wij dit even controleren.

Ik zie dat je aanmelding succesvol is afgerond. Als het goed is heb je jouw toestel in een T-Mobile Shop in Nijmegen ingeleverd. Kan dat kloppen? Je toestel is nu bij het reparatiecentrum terecht. Een reparatie kan 2 weken duren in sommige gevallen kan het langer duren.

Ik hoop dat je snel weer gebruik kan maken van je toestel! Als je nog andere vragen hebt, let me know! 🙂

Reageer