Beantwoord

Reparatie via Dynasure

• 10 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 316 Bekeken

Hallo!

Ik heb een abonnement bij T-mobile; ik heb bij jullie in de winkel een verzekering afgesloten bij Dynasure.
Nu had ik mijn telefoon een maand geleden laten vallen en was mijn scherm kapot; via hele snelle service van Dynasure binnen 3 dagen een nieuwe. Heel fijn zou je denken?!
Aan het begin wel, ik kon weer appen dus ik was al lang blij. Ik ben een redelijke leek in technologie dus ik had ook niet mijn telefoon gecontroleerd toen ik die kreeg. Binnen een paar dagen ontstonden er kuren en kon ik afwisselend alleen nog maar op speaker bellen. Het was nog niet constant dus ik irriteer me nog niet heel erg. Tot na een week ik wel alleen nog maar constant op speaker kon bellen en niet meer normaal. Hierna ben ik dus wel naar mijn telefoon gaan kijken en zag ik dat het gaatje waar de kabel voor de oortjes in moet; redelijk scheef was. Naar aanleiding hiervan heb ik Dynasure gebeld en zij zeiden dat je dus niet je eigen telefoon terug krijgt maar een ander toestel; dat ik hem opnieuw op moest sturen en dat het erg vervelend was, maar dat hun de kosten zouden dekken.
Ondanks dat ik mijn telefoon dit keer 2 weken!! kwijt zou zijn, was ik blij dat ze het op deze manier oppakte.
Nu krijg ik net een email met de offerte van welgeteld €400,-; omdat deze reparatie niet onder mijn verzekering zou vallen. Een foutje.. dacht ik.. maar nee! Omdat ik de telefoon op de dag dat hij bezorgd had aangenomen heb; is het mijn bezit; en aangezien ik niet direct melding heb gemaakt van het scheve microfoonsgaatje; is het mijn eigen verantwoordelijkheid en moet ik die €400,- betalen.
En dit omdat ik mijn telefoon wegbracht; omdat er een barst in mijn scherm zat (ik kon hierna gewoon nog bellen; en was er verder helemaal niets mis mee).
Ik verwacht een oplossing en ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen
icon

Beste antwoord door David 11 augustus 2016, 10:10

Hoi Cdeneijs,