Beantwoord

Reparatie via Dynasure

• 10 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 316 Bekeken

Hallo!

Ik heb een abonnement bij T-mobile; ik heb bij jullie in de winkel een verzekering afgesloten bij Dynasure.
Nu had ik mijn telefoon een maand geleden laten vallen en was mijn scherm kapot; via hele snelle service van Dynasure binnen 3 dagen een nieuwe. Heel fijn zou je denken?!
Aan het begin wel, ik kon weer appen dus ik was al lang blij. Ik ben een redelijke leek in technologie dus ik had ook niet mijn telefoon gecontroleerd toen ik die kreeg. Binnen een paar dagen ontstonden er kuren en kon ik afwisselend alleen nog maar op speaker bellen. Het was nog niet constant dus ik irriteer me nog niet heel erg. Tot na een week ik wel alleen nog maar constant op speaker kon bellen en niet meer normaal. Hierna ben ik dus wel naar mijn telefoon gaan kijken en zag ik dat het gaatje waar de kabel voor de oortjes in moet; redelijk scheef was. Naar aanleiding hiervan heb ik Dynasure gebeld en zij zeiden dat je dus niet je eigen telefoon terug krijgt maar een ander toestel; dat ik hem opnieuw op moest sturen en dat het erg vervelend was, maar dat hun de kosten zouden dekken.
Ondanks dat ik mijn telefoon dit keer 2 weken!! kwijt zou zijn, was ik blij dat ze het op deze manier oppakte.
Nu krijg ik net een email met de offerte van welgeteld €400,-; omdat deze reparatie niet onder mijn verzekering zou vallen. Een foutje.. dacht ik.. maar nee! Omdat ik de telefoon op de dag dat hij bezorgd had aangenomen heb; is het mijn bezit; en aangezien ik niet direct melding heb gemaakt van het scheve microfoonsgaatje; is het mijn eigen verantwoordelijkheid en moet ik die €400,- betalen.
En dit omdat ik mijn telefoon wegbracht; omdat er een barst in mijn scherm zat (ik kon hierna gewoon nog bellen; en was er verder helemaal niets mis mee).
Ik verwacht een oplossing en ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen
icon

Beste antwoord door David 11 augustus 2016, 10:10

Hoi Cdeneijs,

Welkom op ons forum! Dat is nog eens een situatie die van top naar flop ging, erg jammer dat het vervangende toestel stuk bleek te zijn.

Aan de uitkomst van de tweede reparatie van Dynasure kunnen wij helaas niet direct iets doen, maar ik wil je wel graag helpen met wat je kunt ondernemen om dit aan te kaarten. Normaal raden we aan contact op te nemen met Dynasure, maar aangezien je dit al hebt gedaan kun je Dynasure management een brief (postbus 22193, 6361 HC Nuth) of een e-mail (management.ace@dynasure.eu) sturen. Hierin kun je dan aankaarten dat je het niet eens bent met deze gang van zaken.

Zorg ervoor dat je in ieder geval de volgende gegevens in je brief of mail hebt opgenomen: Polisnummer (begint met SPLNE), naam Polishouder, adres, telefoonnummer van het verzekerde toestel, contact telefoonnummer en een uiteenzetting van jouw bezwaar.

Ik hoop dat het je op deze manier lukt om jouw situatie aan te kaarten en hopelijk komt er een passende oplossing. Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je. Succes!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cdeneijs,

Welkom op ons forum! Dat is nog eens een situatie die van top naar flop ging, erg jammer dat het vervangende toestel stuk bleek te zijn.

Aan de uitkomst van de tweede reparatie van Dynasure kunnen wij helaas niet direct iets doen, maar ik wil je wel graag helpen met wat je kunt ondernemen om dit aan te kaarten. Normaal raden we aan contact op te nemen met Dynasure, maar aangezien je dit al hebt gedaan kun je Dynasure management een brief (postbus 22193, 6361 HC Nuth) of een e-mail (management.ace@dynasure.eu) sturen. Hierin kun je dan aankaarten dat je het niet eens bent met deze gang van zaken.

Zorg ervoor dat je in ieder geval de volgende gegevens in je brief of mail hebt opgenomen: Polisnummer (begint met SPLNE), naam Polishouder, adres, telefoonnummer van het verzekerde toestel, contact telefoonnummer en een uiteenzetting van jouw bezwaar.

Ik hoop dat het je op deze manier lukt om jouw situatie aan te kaarten en hopelijk komt er een passende oplossing. Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je. Succes!
Reputatie 1
@david het gaat altijd fout bij ace iedereenkrijgt gereficieerde kapotte toestellen of claims worden zopmaar afgewezen klanten moeten veel langer wachten of iets anders jullie zouden als t-mobile moeten stoppen met ace bleghhh....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ganjawaldo,

Je kunt jouw vragen in dit topic stellen. Graag ook alleen reageren in dat topic, omdat dit het forum onoverzichtelijk maakt. Het helpt je ook niet om sneller antwoord te krijgen op je vragen.
Reputatie 1
@david waarom mag ik niet reageren waar ik wil als jullie geen antwoord kunnen geven blegh! zorg voor een oplossing 😞
Reputatie 7
Badge +15
Hi Ganjawaldo,

Mijn collega Thalina heeft je in dit topic meer informatie gegeven over wat je in deze situatie het beste kan doen.

Om dubbele topics te voorkomen en het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.