Beantwoord

Reparatiekosten

  • 21 juni 2016
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Mijn telefoon ging niet meer aan, dus ik naar de winkel. Hij moest opgestuurd worden. Toen ik om de kosten vroeg is mij in de winkel vertelt dat het sowieso onder de garantie valt en het mij niks gaat kosten. Nu krijg ik een email met een rekening van 350 euro en de opmerking dat het niet onder de garantie valt... Maar vervolgens ook nergens waarom de reparatie niet onder de garantie valt. Ik kan het ook nergens vinden hoe ik in contact kan komen, dus kan ik alsjeblieft van iemand antwoord krijgen waarom en hoe dit mis gaat?
icon

Beste antwoord door Amy 21 juni 2016, 19:01

Hey BarbaraJoy,

Welkom op het T-Mobile Forum. Goed dat je jouw verhaal hier doet. Ik ben net direct naar jouw reparatiegegevens gaan kijken en ik zie inderdaad dat je een prijsopgave hebt ontvangen.

Het is natuurlijk erg vervelend dat je verkeerd geïnformeerd bent. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Uit het onderzoek van de onafhankelijke reparateur is gebleken dat de reparatie van jouw toestel niet onder de garantie uitgevoerd kan worden. Uit de diagnose is namelijk gebleken dat het toestel vochtschade heeft opgelopen. Wanneer een toestel val-,duw-, stoot- of vochtschade heeft valt deze altijd buiten de garantie. Meer informatie hierover vind je in de reparatievoorwaarden.

Ik hoop dat het met deze informatie wat duidelijker is. Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden. Sorry dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey BarbaraJoy,

Welkom op het T-Mobile Forum. Goed dat je jouw verhaal hier doet. Ik ben net direct naar jouw reparatiegegevens gaan kijken en ik zie inderdaad dat je een prijsopgave hebt ontvangen.

Het is natuurlijk erg vervelend dat je verkeerd geïnformeerd bent. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Uit het onderzoek van de onafhankelijke reparateur is gebleken dat de reparatie van jouw toestel niet onder de garantie uitgevoerd kan worden. Uit de diagnose is namelijk gebleken dat het toestel vochtschade heeft opgelopen. Wanneer een toestel val-,duw-, stoot- of vochtschade heeft valt deze altijd buiten de garantie. Meer informatie hierover vind je in de reparatievoorwaarden.

Ik hoop dat het met deze informatie wat duidelijker is. Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden. Sorry dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had!

Reageer