Sinds een paar dagen heb ik een dikke paarse streep door mijn S6 edge scherm lopen. Ik wil hem graag voor garantie aanmelden maar ben nog bezig om een tijdelijke toestel te regelen.
Ik had vanochtend ook contact gehad met de klanten service. Toen werd het me verteld dat er moeilijk gedaan kan worden. Dat zit mij een beetje in de maag. Vandaar dat ik mijn probleem ook hier meldt.
Ik heb mijn S6 edge nog geen jaar, altijd erg zuinig mee geweest en altijd in een orginele samsung cover gehad. Op de foto heb ik de cover afgehaald. Nu heeft hij sinds een paar dagen een dikke paarse streep door het beeld lopen; zie bijlage. Het begon met eerst af en toe wel en geen streep. Maar sinds gisteren is het paarse streep continue aanwezig. Ik heb mijn telefoon ook nooit laten vallen, heeft absoluut geen val en stoot schade en is zelfs helemaal kras vrij. Een ander probleem die ik met de telefoon heb is dat de GPS verbinding de laatste dagen ook spontaan uitvalt. Dit had ik voorheen ook niet. Tijdens het navigeren krijg ik vaak de melding dat de GPS verbinding verloren is.
Ik heb het toestel uit en aan gezet maar het paarse streep gaat niet weg. Het lijkt op een hardware probleem. Eerst was het een hele dunne paarse streep en nu is het dikker geworden.
Ik heb alvast een backup gemaakt en zal nogmaals een backup maken als ik hem voor reparatie aanmeldt.
Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden. Ik ben al jaren een tevreden klant en maak me nu wel een beetje zorgen.
Groet,
Beste antwoord door Thalina
Wat vervelend dat je opeens een paarse streep in je beeldscherm hebt, dat is natuurlijk niet zoals het hoort! Goed om te horen dat al het een en ander hebt uitgezocht wat betreft reparatie.
Ik kan helaas geen uitspraken doen over of dit onder de garantie valt. Wanneer je een toestel ter reparatie aanbiedt sturen wij het naar een onafhankelijke en erkende reparateur. Hij zal jouw defect dan eerst analyseren. Als het defect binnen de garantie valt dan wordt je toestel kosteloos gerepareerd. Mocht het defect buiten de garantie vallen, dan ontvang je altijd een prijsopgave voor de reparatie. Pas als jij akkoord gaat, wordt het toestel gerepareerd. Op deze pagina vind je meer informatie over de reparatieprocedure.
Houd je ons op de hoogte van de reparatie? Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!