Beantwoord

S7 Edge rode strepen in het beeldscherm

• 3 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 478 Bekeken

Hallo,

Sinds een paar weken heb ik rode strepen in mijn beeldscherm zitten.
De T-mobile winkel waar ik mijn toestel heb gekocht is niet heel erg klantvriendelijk en zeggen zelfs dat ik het veroorzaakt heb en dat ik dus de volle kosten moet betalen voor reparatie. Omdat hij de strepen niet zag, en hij niet naar zijn collega wil luisteren weet hij niet wat er aan de hand is.

Wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door Sam- 4 oktober 2016, 13:52

Hoi Christiaan,

Wat balen dat je hier last van hebt. Het is begrijpelijk dat je dit opgelost wilt hebben..

Onze excuses voor het feit dat je niet naar tevredenheid te woord bent gestaan in de T-Mobile Shop. We doen ons uiterste best om je te allen tijde goed, volledig en snel te woord te staan. Wat jij hebt meegemaakt is dus zeker niet de bedoeling.

Zou je zoals Jan kelder adviseerde jouw toestel één keer terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen? Hiermee sluit je uit dat dit wordt veroorzaakt door de software op je telefoon. Je kan ook de diagnose mode tevoorschijn halen door in de telefoon applicatie de volgende code in te voeren: *#0*#. In het diagnose scherm kan je controleren of je scherm (pixels) goed werken.

Zie je geen verbetering na een fabrieksreset, zie je de rode strepen ook in de diagnose modus en bevat je telefoon geen val-, duw- of stoot schade, dan kan je jouw toestel zelf ter reparatie aanbieden. Neem een kijkje in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic voor meer informatie hierover.

Ben je zo verder geholpen? Heb je nog vragen of verzoeken? Laat het ons weten, want we helpen je graag verder Christiaan!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Heb je al een keer geprobeerd je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen ?
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Christiaan,

Wat balen dat je hier last van hebt. Het is begrijpelijk dat je dit opgelost wilt hebben..

Onze excuses voor het feit dat je niet naar tevredenheid te woord bent gestaan in de T-Mobile Shop. We doen ons uiterste best om je te allen tijde goed, volledig en snel te woord te staan. Wat jij hebt meegemaakt is dus zeker niet de bedoeling.

Zou je zoals Jan kelder adviseerde jouw toestel één keer terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen? Hiermee sluit je uit dat dit wordt veroorzaakt door de software op je telefoon. Je kan ook de diagnose mode tevoorschijn halen door in de telefoon applicatie de volgende code in te voeren: *#0*#. In het diagnose scherm kan je controleren of je scherm (pixels) goed werken.

Zie je geen verbetering na een fabrieksreset, zie je de rode strepen ook in de diagnose modus en bevat je telefoon geen val-, duw- of stoot schade, dan kan je jouw toestel zelf ter reparatie aanbieden. Neem een kijkje in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic voor meer informatie hierover.

Ben je zo verder geholpen? Heb je nog vragen of verzoeken? Laat het ons weten, want we helpen je graag verder Christiaan!
Heb een fabrieksinstelling reset al gedaan, maar blijft helaas zo. Ook de diagnose modus heb ik meerdere keren gerund, maar daar zijn de rode strepen ook blijvend.

Er zit een hoesje omheen, en laat telefoons nooit vallen. Dus van val-, duw- of stoot schade is geen sprake.

Niemand durft mij te vertellen wat de kosten zijn voor dit euvel, terwijl het niet eens mijn oorzaak is. Dit is iets wat in de telefoon zelf fout is, maar niemand die voor de kosten wil opdragen...

En dan krijg je als enige optie een flut toestelletje die ook nog eens minimaal 35 euro moet kosten als noodtelefoon. Lekkere service, al jaren id van TMobile en dan omdat ik een telefoon met gebreken vanuit de fabriek moet ik zelf opdragen voor alle kosten. Dit is niet netjes en het hoort neem ik aan ook niet.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Christiaan,

Heel jammer om te horen dat de tips niet geholpen hebben. 😞

Over de kosten kunnen we in dit geval nog niets zeggen. Het is dan ook vervelend dat mijn collega in de T-Shop hier al een uitspraak over heeft gedaan want de juiste uitspraak kan alleen gemaakt worden door een van de reparateurs in het reparatiecentrum.

Wanneer je jouw toestel ter reparatie opstuurt neemt een onafhankelijke reparateur het toestel onder de loep en hij kan dan bekijken hoe het defect ontstaan is. Wanneer hij concludeert dat dit door vocht, val of stootschade komt ontvang je uiteraard eerst een prijsopgave voor we de reparatie uitvoeren. Maar het kan ook goed kunnen dat de reparateur concludeert dat het defect wél onder de garantie valt en dan zal het kosteloos gerepareerd worden. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Verder bieden we inderdaad geen leentoestellen aan. Wel kun je in de T-Shop een Alcatel Pixi First aanschaffen om de tijd mee door te komen. Veel mensen hebben tegenwoordig namelijk zelf nog een (oud) toestel liggen dat ze voor in de tussentijd kunnen gebruiken. Je zou natuurlijk ook even aan vrienden of familie kunnen vragen of iemand een toestel te leen heeft voor deze periode? 🙂

Hopelijk heb je zo wat extra achtergrond informatie gekregen. Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer