Beantwoord

Samsung 7 edge problemen binnen garantie periode!!

• 24 juli 2017
  • 3 reacties
  • 233 Bekeken

Ik heb vorig jaar ergens in september bij het verlengen van mijn abonnement een Samsung Galaxy s7 edge genomen.

Sinds dag in dat ik deze telefoon heb zijn er problemen. Hij is al een keer opgestuurd ter reparatie naar Samsung care. Nu heb ik opnieuw problemen. Gebeld met T mobile klantenservice. Die zeggen weer heel leuk stuur maar opnieuw ter reparatie!
Ik ben dan wel weer voor de tweede keer mijn toestel voor 2 weken kwijt. Maar blijf wel netjes kosten voor toestel betalen in mijn huidige abonnement. Dit zou toch niet mogen? Je betaald voor iets elke maand terwijl je het niet fatsoenlijk kunt gebruiken. Zoals velen staat er ook te veel op mijn toestel dat die onmisbaar is. Ben aan het twijfelen om zelf gewoon een nieuwe iPhone te gaan halen en dit probleem geval in de kast te laten rotten. Even voor de duidelijkheid ben al bijna 5 jaar vaste klant bij T mobile en heb 2 abonnementen lopen bij hun. Dat maakt ze allemaal niet veel uit erg jammer en klant onvriendelijk....
icon

Beste antwoord door Hajar 25 juli 2017, 11:55

Hi Elturo,

Ik begrijp dat je er flink van baalt dat je toestel alweer kuren vertoont. Een toestel is een gevoelig apparaat die om verschillende redenen ineens niet meer kan functioneren. De precieze oorzaak en oplossing worden tijdens de reparatieprocedure achterhaald. Ik begrijp dat je je toestel liever niet 2 weken kwijt bent, maar een reparatie is de enige oplossing die wij je kunnen bieden. Mocht je dat alsnog willen doen dan kun je via deze pagina je toestel ter reparatie aanbieden. Mocht je liever langs de Shop willen gaan en daar je toestel inleveren dan is dat ook mogelijk. Mijn collega's helpen je dan graag verder.

Je zou ook langs een Samsung Service Center kunnen gaan en kijken wat zij voor je kunnen betekenen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +1
Ik snap je frustatie, ik ben meer dan 10 jaar klant bij T-Mobile met 3 lopende contracten en heb ook situatie's gehad wat voor mij gefrusteerd was. Uiteindelijk weet je ook dat dit voor korte duur is, en niet voor altijd.
Het is maar hoe je er zelf mee omgaat. Je heb in princiepe nog garantie, een 1ste optie zou zijn wat ik dan toch zou doen is gebruik maken van de garantie zolang je het nog heb. En als je de telefoon ter reparatie aanbied, vermeld dan duidelijk de klachten, zodat het voor Fynafix in een duidelijke oogopslag te lezen is. Uit ervaring weet ik dat Dynafix mijn favo reparatie winkel is, ze hebben in verleden me xperia xa niet kunnen fixen, en hebben mij een refurbished toestel gestuurd. Voor mij was dit de reden om nooit maar dan ook nooit mijn tel. Ter reparatie aan te bieden aan dynafix.

Een 2e optie zou zijn naar een T-Mobile winkel kunnen gaan. daar je situatie uitleggen, en vragen om een nieuw toestel, soms wordt er een uitzondering gemaakt. Veel kun je helaas niet meer doen.

Het beste wat je kunt doen om meer stres te voorkomen is je samsung 7 edge verkopen op marktplaats, en van dat geld een iphone kopen. Doe er paar hondertjes bij en je hebt een iphone 7 😛
Het is gewoon belachelijk ze verkopen hem wel bij je abonnement maar zodra dat ding niet meer goed werkt wordt je aan je lot overgelaten. Hij is al een x ter Reperatie aangeboden. Blijf niet telkens opnieuw opsturen en telkens 2 weken zonder een toestel en zelfs geen vervangende toestel. Mag wel elke maand lekker op tijd mijn abonnement blijven betalen. Vraag me af of de rechtsbijstand verzekering iets voor mij zou kunnen betekenen..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Elturo,

Ik begrijp dat je er flink van baalt dat je toestel alweer kuren vertoont. Een toestel is een gevoelig apparaat die om verschillende redenen ineens niet meer kan functioneren. De precieze oorzaak en oplossing worden tijdens de reparatieprocedure achterhaald. Ik begrijp dat je je toestel liever niet 2 weken kwijt bent, maar een reparatie is de enige oplossing die wij je kunnen bieden. Mocht je dat alsnog willen doen dan kun je via deze pagina je toestel ter reparatie aanbieden. Mocht je liever langs de Shop willen gaan en daar je toestel inleveren dan is dat ook mogelijk. Mijn collega's helpen je dan graag verder.

Je zou ook langs een Samsung Service Center kunnen gaan en kijken wat zij voor je kunnen betekenen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer