Sinds dag in dat ik deze telefoon heb zijn er problemen. Hij is al een keer opgestuurd ter reparatie naar Samsung care. Nu heb ik opnieuw problemen. Gebeld met T mobile klantenservice. Die zeggen weer heel leuk stuur maar opnieuw ter reparatie!
Ik ben dan wel weer voor de tweede keer mijn toestel voor 2 weken kwijt. Maar blijf wel netjes kosten voor toestel betalen in mijn huidige abonnement. Dit zou toch niet mogen? Je betaald voor iets elke maand terwijl je het niet fatsoenlijk kunt gebruiken. Zoals velen staat er ook te veel op mijn toestel dat die onmisbaar is. Ben aan het twijfelen om zelf gewoon een nieuwe iPhone te gaan halen en dit probleem geval in de kast te laten rotten. Even voor de duidelijkheid ben al bijna 5 jaar vaste klant bij T mobile en heb 2 abonnementen lopen bij hun. Dat maakt ze allemaal niet veel uit erg jammer en klant onvriendelijk....
Beste antwoord door Hajar
Ik begrijp dat je er flink van baalt dat je toestel alweer kuren vertoont. Een toestel is een gevoelig apparaat die om verschillende redenen ineens niet meer kan functioneren. De precieze oorzaak en oplossing worden tijdens de reparatieprocedure achterhaald. Ik begrijp dat je je toestel liever niet 2 weken kwijt bent, maar een reparatie is de enige oplossing die wij je kunnen bieden. Mocht je dat alsnog willen doen dan kun je via deze pagina je toestel ter reparatie aanbieden. Mocht je liever langs de Shop willen gaan en daar je toestel inleveren dan is dat ook mogelijk. Mijn collega's helpen je dan graag verder.
Je zou ook langs een Samsung Service Center kunnen gaan en kijken wat zij voor je kunnen betekenen.
Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.