Beantwoord

Samsung Galaxy J5 2017 gevallen

  • 6 mei 2018
  • 1 reactie
  • 1793 Bekeken

Mijn Samsung Galaxy j5 2017 is gisteren gevallen van de zetel op het tapijt en toen ik het wou aandoen zag ik een groen scherm ik heb van alles geprobeerd maar niks werkt.En het is niet de eerste keer dat mijn telefoon kapot is gegaan ik heb mijn scherm en binnenscherm 2 keer moeten laten maken.En nu vraag ik me af of ik nog steeds garantie heb
icon

Beste antwoord door David 7 mei 2018, 10:41

Hoi Zineb1030,

Aii, een telefoon die een val maakt, dat is nooit best! :S

Aangezien het toestel het voor de val nog wel goed deed, kunnen we wel stellen dat jouw Samsung valschade heeft opgelopen. Valschade valt niet onder de garantievoorwaarden en wordt dan ook niet onder de garantie gerepareerd. Ditzelfde geldt voor vocht-, druk- en stootschade. In het geval van jouw Samsung moet je er dus rekening mee houden dat er kosten verbonden zitten aan de reparatie. Ik weet niet of je hier wellicht voor bent verzekerd, maar anders kun je nog even contact opnemen met jouw verzekeraar.

Wanneer je het toestel ter reparatie aanmeldt wordt er eerst een analyse gemaakt van het probleem. Er wordt dan contact met je opgenomen om de uitkomst van het onderzoek te bespreken. De kosten voor de reparatie worden dan ook aan je doorgegeven, dan kun je zelf bepalen of je akkoord gaat met de kosten van de reparatie. Anders krijg je jouw toestel ongerepareerd terug en betaal je enkel de onderzoekskosten.

Hopelijk is mijn uitleg zo helemaal helder? Als je er nog vragen over hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Zineb1030,

Aii, een telefoon die een val maakt, dat is nooit best! :S

Aangezien het toestel het voor de val nog wel goed deed, kunnen we wel stellen dat jouw Samsung valschade heeft opgelopen. Valschade valt niet onder de garantievoorwaarden en wordt dan ook niet onder de garantie gerepareerd. Ditzelfde geldt voor vocht-, druk- en stootschade. In het geval van jouw Samsung moet je er dus rekening mee houden dat er kosten verbonden zitten aan de reparatie. Ik weet niet of je hier wellicht voor bent verzekerd, maar anders kun je nog even contact opnemen met jouw verzekeraar.

Wanneer je het toestel ter reparatie aanmeldt wordt er eerst een analyse gemaakt van het probleem. Er wordt dan contact met je opgenomen om de uitkomst van het onderzoek te bespreken. De kosten voor de reparatie worden dan ook aan je doorgegeven, dan kun je zelf bepalen of je akkoord gaat met de kosten van de reparatie. Anders krijg je jouw toestel ongerepareerd terug en betaal je enkel de onderzoekskosten.

Hopelijk is mijn uitleg zo helemaal helder? Als je er nog vragen over hebt, laat het gerust weten!

Reageer