Beantwoord

Samsung Galaxy S3 blijft uitvallen.

• 11 juli 2014
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

ik heb mijn S3 al 2 keer ter reparatie aangeboden en elke keer werd het terug gestuurd. Er was niets aan de hand, ik zou zelf de accu/ lader moeten vervangen. Beide zijn al 2 keer gebeurd en weer blijft mijn S3 uit het niets uitvallen. Ook als de vergrendel knop wordt ingedrukt (1 keer kort) krijg ik al direct het lijstje om mijn toestel uit te schakelen etc. heel erg storend. Enige oplossingen voordat ik mijn telefoon weer opstuur en het weer terug krijg? Ik ga namelijk als ik geen NIEUW toestel aangeboden krijg, dit via juridische wegen doen.
icon

Beste antwoord door Tom 14 juli 2014, 15:17

@cansel1996 Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met je S3. Ik zie in ons systeem geen reparatieverzoeken onder het IMEI nummer van jouw toestel staan. Tevens zie ik dat je het toestel hebt verkregen bij een contract dat je hebt afgesloten bij een derde partij. De garantie afhandeling loopt dan niet via T-Mobile maar via het verkooppunt.

Heb je al eens gecheckt of er wellicht een software update beschikbaar is? Heb je het toestel al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
@cansel1996 Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met je S3. Ik zie in ons systeem geen reparatieverzoeken onder het IMEI nummer van jouw toestel staan. Tevens zie ik dat je het toestel hebt verkregen bij een contract dat je hebt afgesloten bij een derde partij. De garantie afhandeling loopt dan niet via T-Mobile maar via het verkooppunt.

Heb je al eens gecheckt of er wellicht een software update beschikbaar is? Heb je het toestel al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen?

Reageer