Beantwoord

Samsung Galaxy S6 gerepareerd, maar nog last van dezelfde problemen

• 7 september 2015
  • 5 reacties
  • 546 Bekeken

Reputatie 1
Gisteren eindmiddag (na een week wachten) was het dan zover. Ik kon mijn Samsung Galaxy S6 weer ophalen bij de T-Mobile shop.

Ik had deze ingeleverd met de volgende twee klachten:

1) Blauwe vlekjes bij het nemen van foto’s met de front camera. Dit schijnt een "bekend" probleem te zijn. Heeft met de camera module te maken die te warm zou worden.

2) Spontane uitschakeling van het toestel en crashes (zelfs in het recovery menu)

Klacht nummer 1 is (volgens mij) opgelost. Dit heb ik helaas nog niet goed kunnen testen omdat klacht nummer 2 er nog steeds is. Bij het instellen van de telefoon begon het hele riedeltje weer opnieuw. Telefoon valt om de haverklap uit. Nu zaten er twee informatie velletjes met informatie voor leken. Zoals dat de telefoon erg warm kan worden bij intensief gebruik en dat een telefoon kan uitvallen wanneer er incompatibel apps draaien. Dat snap ik zelf ook wel.

Maar als een toestel in veilige modus en zelfs in het recovery menu blijft hangen en keihard crasht lijkt me dit een serieus hardware probleem. Is hier wel goed naar gekeken? Ik heb er ook een filmpje van bijgevoegd. De telefoon heeft minder dan 1 minuut (42 sec.) nodig om te crashen.

Wat nu T-Mobile? Deze mooie telefoon heeft het vanaf het Blue Carpet Event op 10 april altijd prima gedaan en ben er ook altijd zuinig mee omgegaan. Dit moet toch niet kunnen?

Reclamaties moest ik melden binnen 48 uur. Dit heb ik bij deze gedaan.

Referentie voor de T-Mobile medewerkers: REP000000304035
icon

Beste antwoord door David 9 september 2015, 14:00

Hoi Jack_

Het klinkt inderdaad niet best en ik zie dat het wel was aangegeven in de aanmelding van je toestel..

Allebei de problemen zijn hierin opgenomen, dus daar had wel rekening mee gehouden moeten worden. Waar het precies mis is gegaan durf ik dan ook niet te zeggen. Op je My T-Mobile kun je het rapport inzien met welk probleem het toestel is aangemeld en wat er aan gedaan is.

Ik kan vanaf hier helaas het probleem niet voor je oplossen, dus ik raad je aan om het toestel nogmaals ter reparatie aan te bieden. Dit kan via ons reguliere proces (zoals je ook de eerste keer hebt gedaan) of via een Samsung Service-punt.

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Ik heb ondertussen contact gehad met Samsung. Die hebben het reparatierapport erbij genomen. Samsung vertelde dat er alleen een software update is uitgevoerd? Is er miscommunicatie geweest tussen T-Mobile en Samsung? Waar ligt de fout?

Zouden jullie eens dieper in het rapport willen duiken? Dit wordt mijn tweede week zonder S6. Ben bang dat er nog meer gaan volgen. Niet heel leuk zo.

Ik hoop dat er een passende oplossing wordt geboden.
Reputatie 1
Niemand van T-Mobile die de moeite wilt nemen om hier dieper op in te gaan? Of op ten minst een bericht achter te laten dat hier aangewerkt wordt o.i.d?
Niemand van T-Mobile die zo snel heeft kunnen reageren...

Jack, welkom op het klantenforum (al loop je al even rond) en even de korte uitleg dat moderators/medewerkers van T-Mobile doorgaans tussen de 24 en 48 uur reageren op reacties.

On-topic vervelend, maar ik denk dat de overige klanten je niet hebben beantwoord omdat wij hier weinig aan kunnen doen / betekenen voor je.

Ik kan je enkel succes wensen, want dat is vervelend ja... Wordt hij tevens warm in die korte periode? Misschien dat nog wat extra symptoom meldingen voor de reparatie handig kunnen zijn, maar 'wij' klanten kunnen niet veel toevoegen. Sorry.
Reputatie 1
Niemand van T-Mobile die zo snel heeft kunnen reageren...

Jack, welkom op het klantenforum (al loop je al even rond) en even de korte uitleg dat moderators/medewerkers van T-Mobile doorgaans tussen de 24 en 48 uur reageren op reacties.

Ik wacht af en dankjewel. :)

On-topic vervelend, maar ik denk dat de overige klanten je niet hebben beantwoord omdat wij hier weinig aan kunnen doen / betekenen voor je.

Ik kan je enkel succes wensen, want dat is vervelend ja... Wordt hij tevens warm in die korte periode? Misschien dat nog wat extra symptoom meldingen voor de reparatie handig kunnen zijn, maar 'wij' klanten kunnen niet veel toevoegen. Sorry.

Dit topic was ook niet zozeer voor klanten bedoeld. Ik wil graag weten waar het precies fout gegaan is aangezien mijn telefoon een week lang op reparatie is geweest en niets gerepareerd is. Alle symptomen zijn aangegeven bij het inleveren van de telefoon.

Aangezien mijn S6 op dit moment totaal niet bruikbaar is werkt het frustrerend. Heeft toch een hoop centjes gekost en kost het nog steeds. Toch bedankt voor de steun 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jack_

Het klinkt inderdaad niet best en ik zie dat het wel was aangegeven in de aanmelding van je toestel..

Allebei de problemen zijn hierin opgenomen, dus daar had wel rekening mee gehouden moeten worden. Waar het precies mis is gegaan durf ik dan ook niet te zeggen. Op je My T-Mobile kun je het rapport inzien met welk probleem het toestel is aangemeld en wat er aan gedaan is.

Ik kan vanaf hier helaas het probleem niet voor je oplossen, dus ik raad je aan om het toestel nogmaals ter reparatie aan te bieden. Dit kan via ons reguliere proces (zoals je ook de eerste keer hebt gedaan) of via een Samsung Service-punt.

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten! 🙂

Reageer