Beantwoord

Samsung S7 Edge - groene horizontale flikkerende strepen

  • 6 juni 2018
  • 1 reactie
  • 2030 Bekeken

Ineens, geen idee wat er is gebeurd maar ineens, groene flikkerende strepen over mijn hele scherm van mijn Samsung S7 Edge. Niet gevallen. geen vocht... Hij was een beetje warmer dan normaal maar niet heet... Kortom: Help!!
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 juni 2018, 13:08

Hoi Gert,

Oh nee! Dat is inderdaad schrikken, maar ik ga natuurlijk meteen met jou meekijken!

Mijn eerst indruk van de groene strepen is dat dit een hardwarematig probleem is. Echter is het altijd handig eerst een reset uit te proberen, zodat je zeker weet dat het niet in de software zit. Vergeet niet eerst een back-up te maken, zodat je geen bestanden of gegevens kwijtraakt!

Mocht dat niet helpen, dan kun je kiezen voor een reparatie. Ik zie dat de reparatietijd voor Samsung 7 werkdagen is, dus je hebt het toestel dan weer supersnel in huis! Mits er geen sprake is van gebruikersschade, zal een reparatie onder garantie vallen. Je kunt hier de overige reparatievoorwaarden nog even doorlezen.

Hoe dan ook kunnen wij ervoor zorgen dat jouw toestel weer snel helemaal in orde is! Laat je me nog weten of de reset iets heeft uitgehaald en of je voor een reparatie gaat? Laat het mij ook gerust weten als je meer vragen hebt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Gert,

Oh nee! Dat is inderdaad schrikken, maar ik ga natuurlijk meteen met jou meekijken!

Mijn eerst indruk van de groene strepen is dat dit een hardwarematig probleem is. Echter is het altijd handig eerst een reset uit te proberen, zodat je zeker weet dat het niet in de software zit. Vergeet niet eerst een back-up te maken, zodat je geen bestanden of gegevens kwijtraakt!

Mocht dat niet helpen, dan kun je kiezen voor een reparatie. Ik zie dat de reparatietijd voor Samsung 7 werkdagen is, dus je hebt het toestel dan weer supersnel in huis! Mits er geen sprake is van gebruikersschade, zal een reparatie onder garantie vallen. Je kunt hier de overige reparatievoorwaarden nog even doorlezen.

Hoe dan ook kunnen wij ervoor zorgen dat jouw toestel weer snel helemaal in orde is! Laat je me nog weten of de reset iets heeft uitgehaald en of je voor een reparatie gaat? Laat het mij ook gerust weten als je meer vragen hebt!

Reageer