Beantwoord

Samsung S8 in water

• 3 september 2020
  • 3 reacties
  • 405 Bekeken

Mijn Samsung S8 is vanochtend in de wc gevallen. Ik heb 'm er zo snel mogelijk uitgehaald, binnen een paar seconden. Er stond muziek aan en die bleef doorspelen (al klonk het geluid niet helemaal helder meer). Ik heb het toestel uitgezet en in de rijst gelegd. Daarna ging op internet kijken en zag ik dat de Samsung S8 waterdicht zou moeten zijn. Is het nodig om het toestel dan nog in de rijst te leggen? Zo ja, hoe lang? Of is het niet nodig en kan ik 'm gewoon weer aanzetten en gebruiken? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 september 2020, 13:10

Hallo @femkedb 

Hier kan je lezen dat hij wel een IP-68 certificering heeft en dus waterdicht is. Je geeft aan hem meteen er uit te hebben gehaald maar alsnog is het beter om hem voor 48 uur of langer in de rijstkorrels te laten liggen zodat het water wat er nog in zit helemaal wordt geabsorbeerd.

In de reacties lees je dat er wel eens vocht achter blijft en voor problemen zorgt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @femkedb 

Hier kan je lezen dat hij wel een IP-68 certificering heeft en dus waterdicht is. Je geeft aan hem meteen er uit te hebben gehaald maar alsnog is het beter om hem voor 48 uur of langer in de rijstkorrels te laten liggen zodat het water wat er nog in zit helemaal wordt geabsorbeerd.

In de reacties lees je dat er wel eens vocht achter blijft en voor problemen zorgt.

Moet dat echt 48 uur of kan 24 uur bijvoorbeeld ook?

Reputatie 7
Badge +18

Er staat 48 uur of langer, je kan beter geen risico nemen.

Reageer