Vraag

Schade aan scherm, garantie?

• 17 maart 2016
  • 1 reactie
  • 262 Bekeken

Vanmiddag bij het uit en aan zetten van mijn telefoon (iPhone 5s) sprong er een zwarte vlek van circa 2 cm doorsnede in mijn beeldscherm. Soort brandvlek.

De telefoon is pas 9 maanden oud.. Valt dit onder garantie?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi Dennis,

Allereerst van harte welkom op het forum! Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Oh wat balen zeg, dat was zeker even schrikken. Goed dat je dit navraagt bij ons. Wanneer een toestel minder dan 2 jaar oud is en er is geen sprake van val-, duw- of stootschade, dan kan je jouw toestel kosteloos aanbieden ter reparatie. Als deze brandvlek is ontstaan doordat je telefoon een keer is gevallen of omdat er een barst in je scherm zit, dan valt dit niet onder de garantie. Het is dan nog steeds mogelijk om je toestel op te sturen, maar dan wordt er standaard €35,- onderzoekskosten in rekening gebracht. Daarnaast wordt er ook een prijsopgaaf gemaakt van de reparatie. Je kan er daarna zelf voor kiezen of je akkoord gaat met de prijsopgaaf en je toestel laat repareren of dat je jouw toestel ongerepareerd terug laat sturen.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.

Reageer