Beantwoord

Schade telefoon

• 1 mei 2018
  • 1 reactie
  • 1146 Bekeken

Goedendag,

Ik heb vorig jaar een Samsung S8+ gekocht. De verkoper heeft mij daarbij een CHUBB verzekering +, bij aangesmeerd, met diens woorden, mocht ik ooit schade hebben dat deze direct zou omgeruild worden voor een nieuw toestel. Ik heb nu een schade gemeld bij CHUBB, alleen hun komen met het verhaal, dat mijn telefoon opgehaald wordt en binnen 24 uur, retour gezonden wordt en/of een vervangend leentoestel zou krijgen. Dit is dus niet wat de verkoper van T-Mobile mij heeft aangesmeerd, hoe kan T-Mobile mij hierin helpen, want ik kan gewoon niet zonder telefoon, vanwege ernstig zieke vriendin en mijn internationale werk ?
icon

Beste antwoord door Bas 7 mei 2018, 14:03

Hey McMobile,

Ik ben het direct voor je gaan navragen! Als je een CHUBB verzekering Plus bij ons hebt afgesloten, heb je recht op een bruikleen toestel indien het toestel niet binnen 24 uur na ophalen terug is geleverd (doordat het herstel meer tijd kost dan was voorzien). Mocht het zo zijn dat het repareren van je toestel langer dan 24 uur duurt, dan krijg je hier een mail over met instructies om een bruikleen toestel aan te vragen. Dit toestel kan je gebruiken totdat je eigen toestel hersteld is en weer wordt bezorgd.

Ik denk natuurlijk graag met je mee voor een oplossing, omdat je aangeeft niet zonder telefoon te kunnen. Is er misschien iemand in je familie of vriendenkring waarvan je een oud toestel kunt lenen? Of wellicht heb je zelf nog een toestel thuis waarmee je in ieder geval bereikbaar kunt zijn.

Ik hoor het graag van je, McMobile!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +13
Hey McMobile,

Ik ben het direct voor je gaan navragen! Als je een CHUBB verzekering Plus bij ons hebt afgesloten, heb je recht op een bruikleen toestel indien het toestel niet binnen 24 uur na ophalen terug is geleverd (doordat het herstel meer tijd kost dan was voorzien). Mocht het zo zijn dat het repareren van je toestel langer dan 24 uur duurt, dan krijg je hier een mail over met instructies om een bruikleen toestel aan te vragen. Dit toestel kan je gebruiken totdat je eigen toestel hersteld is en weer wordt bezorgd.

Ik denk natuurlijk graag met je mee voor een oplossing, omdat je aangeeft niet zonder telefoon te kunnen. Is er misschien iemand in je familie of vriendenkring waarvan je een oud toestel kunt lenen? Of wellicht heb je zelf nog een toestel thuis waarmee je in ieder geval bereikbaar kunt zijn.

Ik hoor het graag van je, McMobile!

Reageer