Beantwoord

scherm S3 doet het niet meer

• 13 mei 2014
  • 2 reacties
  • 1034 Bekeken

Vorige week besloot het scherm van mijn S3 er mee te stoppen. Volkomen onverwacht want hij lag gewoon voor me op tafel.
Valt een telefoon die ik sinds september 2012 heb nog in de garantie? Wat zijn de eventuele (bijkomende) kosten? Of is er een manier om te achterhalen of het misschien juist een softwarefout is?
Ik kan over twee weken vervroegd mijn abonnement verlengen, maar ik zou het liefst nog even door willen gaan met mijn S3. 
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jordy01 14 mei 2014, 09:06

@ pulitore

Wat vervelend dat je Samsung Galaxy S3 er ineens mee gestopt is. Heb je je toestel al eens opnieuw opgestart? Daarnaast kun je door de volume omlaag, power- en homeknop je toestel opnieuw proberen tot leven te wekken.
Mocht dat allemaal niet baten dan blijft als laatste optie de reparatie van jouw toestel over. Je hebt 2 jaar garantie op je toestel. Dit betekent dat de garantie tot september 2014 loopt. Je kunt je toestel via My T-Mobile ter reparatie aanmelden. Een reparatie duurt ongeveer 10 werkdagen. Als het defect aan het scherm van jouw Samsung Galaxy S3 binnen de garantiebepalingen valt zitten er geen kosten aan de reparatie verbonden. Anders ontvang je altijd eerst een prijsopgave.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
@ pulitore

Wat vervelend dat je Samsung Galaxy S3 er ineens mee gestopt is. Heb je je toestel al eens opnieuw opgestart? Daarnaast kun je door de volume omlaag, power- en homeknop je toestel opnieuw proberen tot leven te wekken.
Mocht dat allemaal niet baten dan blijft als laatste optie de reparatie van jouw toestel over. Je hebt 2 jaar garantie op je toestel. Dit betekent dat de garantie tot september 2014 loopt. Je kunt je toestel via My T-Mobile ter reparatie aanmelden. Een reparatie duurt ongeveer 10 werkdagen. Als het defect aan het scherm van jouw Samsung Galaxy S3 binnen de garantiebepalingen valt zitten er geen kosten aan de reparatie verbonden. Anders ontvang je altijd eerst een prijsopgave.
Bedankt voor je reactie!
Toen ik hem net in de oplader deed kwam notabene dat grote batterijlogo in beeld dat hij aan het opladen is, hierna geen reactie meer, vreemd. Ik ga hem aanmelden ter reparatie en dan zal ik wel verder zien :)
Nogmaals bedankt!

Reageer