Vraag

Screenprotector na reparatie Galaxy S7 Edge.

• 25 februari 2017
  • 5 reacties
  • 315 Bekeken

Ls,

Mijn Galaxy S7 edge was binnen 3 maanden al stuk. Het beeldscherm werkte niet meer en is dezelfde week gerepareerd. Dit was een bekend probleem van dit toestel. Wat ik zelf erg vervelend vind is dat een nieuw toestel, al zo snel kapot kan gaan. Het is kosteloos gerepareerd, maar toch vind ik dat al erg vreemd. Na een week heb ik mijn telefoon opgehaald bij de T-mobile shop, maar kwam ik tot de conclusie dat mijn screenprotector nu weg is. Dit was een vrij dure screenprotector (a €35,-), een glazen plaat voor het gebogen scherm van de Edge. In de T-mobile shop heb ik dit aangegeven, maar daar werd gezegd dat daarvoor bij Samsung moet zijn. Nu ben ik een aantal dagen met Samsung in de weer geweest, maar die blijven maar volhouden dat ik hiervoor bij T-mobile moet zijn, dit mede omdat het toestel (volgens Samsung) door een derde partij gerepareerd is. Het toestel is gerepareerd door een "Samsung Premium Support", wat naar mijn weten een partij van Samsung zelf is. Na lang doorvragen bij Samsung werd er eindelijk gekeken of ze wat konden doen, maar dit gaf ook niet het gewenste resultaat. Volgens Samsung stond er in het onderzoeksrapport niks vermeld over een screenprotector, terwijl er nadrukkelijk in de T-moblie shop vermeld was dat er een screenprotector op zat (er zat wat stof onder namelijk).

Nu heb ik dus voor de tweede keer een screenprotector gekocht en zou het zeer op prijs stellen dat dit vergoed wordt. Ik ben nu al dagen bezig om het geld terug te krijgen, maar word steeds van het kastje naar de muur gestuurd door zowel Samsung als T-mobile. Nu heb ik even op het forum rond gekeken en zag dat dit eerder wel vergoed is door T-mobile. Zie het onderstaande topic:

https://forum.t-mobile.nl/reparatie-verzekeringen-431/screenprotector-na-omruiling-222716

Ik hoop dat het via dit kanaal eindelijk opgelost kan worden, want ik ben er nu al (te) lang mee bezig. Het reparatienummer van mijn toestel is: iRMATMOB14478070.

Ik verneem graag spoedig een reactie van jullie.

M.v.g.

Jarno

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jarno,

Balen dat je toestel na zo een korte tijd al gerepareerd moest worden. Zou je mij via e-mail het aankoopbewijs van de screenprotector kunnen sturen en het IMEI nummer van het toestel? Ik ga dan kijken of en wat ik voor je kan betekenen. Ik stuur mijn e-mailadres via privébericht op.
Ik heb het mailje verstuurd na aanleiding van het privebericht. We zijn nu een week verder, maar ik heb tot op heden nog steeds niet vernomen. Is er al iets bekend?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jarno.

Ik heb gereageerd op jouw privébericht! 🙂
Hi Hajar,

Ik heb het privebericht gezien, hartstikke bedankt voor de hulp! Toch nog een goed einde, dankzij T-mobile (kan Samsung nog wel wat van leren! ;))

Keep up the good work! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan haha! Ben blij dat ik je verder kon helpen, just trying to do my job! 😛

Reageer